Ik las iets over eindhoven, ga ik vrijdag ook heen met een vriend. lekker met de trein een dagje paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( hij's 7 maanden
) dus gaan we gewoon volgend jaar weer, maarz'n dagje is ook leuk, en camera gaat mee

Whis_Serada schreef:Super link hoor.
Ik vind dat iedere hond welk ras dan ook die zomaar een dier aanvalt en dood.
In geslapen moet worden
, niet uit agressie zoals de hond van de schoonouders van CP 

en Ah een rood witte kitten die past hier wel thuis

en vandaag lekker beautydagje 

Veel plezier op camping!
dat meen je niet PFF rothond
en zielig veulie
hopelijk is het weer snel genezen en idd hopelijk geen ontstekingen 
en nu lekker genieten van lang weekend 
hoop eigenlijk dat we dan volgend weekend pas hoeven te vertrekken richting het noorden want dit weekend zit helemaal vol
haha nee geintje dat mocht niet van John
die vond RM toch ook echt de leukste
daar zou je eigenlijk héél veel tijd aan moeten besteden ... pas maar op met het dingen achter hem aangooien op een dag is ie het daar niet mee eens
dan worden ze idd ronduit gevaarlijk
ik werd vanacht om 5u wakker en toen lag ie nog niet langs me
zal wel lang achter spelcomputer hebben gezeten
) En is een beetje buffel

grid schreef:Lois je moet ze juist als ze jong zijn overal mee naartoe nemen als je dat niet doet kun je ze juist later moeilijker meenemenVeel plezier op camping!

bijna net zo leuk als Kelsy
[KS-ITP] Kelsy Go-Go 11-4-2009 [irish cob / tinker]
maar ik sta ook nog wel eens met mn mond open.Ik heb ook een hond die konijnen/cavia's ect opeet.Jachtinstinct,maar ik weet t dus ik zorg er voor dat ze er niet bij kan komen.
)heeft al 4 mensen te pakken gehad,incl Marien in zn been,ging onsteken,zit nog een kei van een litteken.Nu komen zelfs haar kleinkinderen niet meer op bezoek,lekker...

ze was super braaf, beetje jammer dat we niet helemaal uit kwamen met het tuig, want de kar remde niet af zeg maar, als zij stil ging staan reed de kar door en kon zo tegen haar aan. Dus even kijken hoe dat anders moet. Gelukkig krijgen we binnekort hulp daarmee.
hihi mooie plaatjes! 

Hier hebben ze een duitse herder. Ze doet wel heel stoer tegen de paarden (chico van hier en 3 van de buren) maar ze blijft ver uit de buurt van de paarden EN het stroom draad 

Snowdon ook hoor

Kan een opvoed probleem zijn of niet, ik wil ze niet bij mij in de buurt hebben. Jachtdier of niet, afstamming van de wolf of niet, een hond is NOOIT de baas.
met al dat zand onder haar voeten haha. 
De merrie die eerst dominant was kruipt nou voor haar
Jessie ziet er ook wel bijzonder ingenomen uit de laatste tijd