[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:29

pfff marleen dat is schrikken geweest zeg! Geef het kleine (monstertje) maar een dikke knuffel! En zorg goed voor der :)

Ik las iets over eindhoven, ga ik vrijdag ook heen met een vriend. lekker met de trein een dagje paard :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:02

Noa drachtig *\o/*

TK Shetten gewassen :D
Katjes zijn ook echt super schattig :+:

Janet sauna thuis :oo

Wat een gek beest Marleen, arm veulie :(:)

CP, wat raar, vervelend dat je schoonouders 'm niet willen inslapen, lijkt me doodeng zo'n hond :\

Leuke foto's Dagmar :z

Wij gaan staks even naar de camping, daar staan onze buren met hun hond, eigenlijk zouden wij ook gaan, maar we hebben Mambo nu en m'n moeder durfde het nog niet aan om 'm mee te nemen :+ ( hij's 7 maanden :') ) dus gaan we gewoon volgend jaar weer, maarz'n dagje is ook leuk, en camera gaat mee :Y)
'k heb gister trouwens ook nog allemaal foto's van Mambo met Delwyn en natuurlijk ben ik ook nog even bij Taisha langs gegaan :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:19

Lekker naar de camping! Al is het voor een dagje.

Wij gaan over 2 weken een lang weekend weg, Boris is nu... 5.5 maand en gaat gewoon mee :j

Om even terug te komen op het hondenverhaal, loop ik net even naar de paarden, had de hond nog niet gespot dus dacht dat die vastzat, mooi niet dus. komt zo ineens naast mij opduiken en grijpt weer Guus (stond het dichtsbij het draad)
Ging net mis, had hem in de staart. ik heb hem een rotschop gegeven (met gevaar voor eigen leven) en toen vloog hij de schuur in, onderweg heb ik nog een rubber hamer in zijn richting gegooid. Hij blijft maar mooi weer de hele dag in de schuur. Doodeng dat beest.

Zal straks eens naar de schoonouders lopen, dat óf ze laten het beest inslapen óf hij vlijft gewoon 24/7 in die schuur en dan kunnen hun mooi de bende gaan opruimen daar. Ben het zat, kan er zo pissig om worden. Heb ook niet echt het gevoel dat m'n vriend er wat aan doet, heeft ie wel gedaan maar is ermee opgehouden, heeft toch geen zin zegtie. Dus voel me wat alleen in deze strijd....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 12:47

Whis_Serada schreef:
Super link hoor.
Ik vind dat iedere hond welk ras dan ook die zomaar een dier aanvalt en dood.
In geslapen moet worden

Nou dat vind ik vreselijk kort door de bocht.
Een hond is geen knuffel dier. Een hond stamt af van de wolven, en bepaalde rassen hebben een giga jacht instinct.
Als je dat vind moet je geen hond nemen.

Sem gaat ook achter de paarden aan, en bijt Ziggy in de sokken. Ze doet het uit pure jaloezie, en alleen als ik naar de paarden loopt.
Dus ze gaat gewoon binnen met alle deuren op slot als ik naar buiten ga.

Sem heeft ook kippen dood gebeten, een konijn en een wilde kat. De kippen zitten in een grote ren, 1 was ontsnapt en daar stond Sem. Geef haar geen ongelijk als er een lekker kippenpootje zo los rent.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:48

Eens janet :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:51

Dat een hond een loslopende kip/konijn oid pakt vind ik ook niks vreemd. Maar deze sloopt het hok, en verscheurd ze aan stukken, hij is vals, ook zeker teen mensen en bijt gericht op de paarden, dat vind ik iets teveel van het goede. Ben als de dood voor dat beest.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:56

Leuk CP, heb je nog foot's van Boris, ben wel benieuwd :D
en die hond, jez*s wat een rotbeest zeg _-:(

ben het ook wel met janet eens, sem bijt dus uit jaloezie en omdat ze een lekker hapje ziet rennen }> , niet uit agressie zoals de hond van de schoonouders van CP :=
Ik zou zo'n beest echt niet aan durfen te raken hoor :n

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 12:58

Cp ik kan er niet over oordelen, heb die hond niet gezien. Ik geloof niet dat geen 1 hond zomaar vals is of wordt.
Ik denk eerder aan een dominatie probleem.

Sem zou ook zo een konijn uit een hok halen en opeten. Het is nu eenmaal zo.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:34

TK alle kleintjes gewassen 8-) en Ah een rood witte kitten die past hier wel thuis :P
en Janeeba de leuke toverbal :#

Rom klinkt als een heel gedoe dus nog die WRAN reglementen :=

Eefje druk :(:)

Mallow en Macho kan ik moeilijk tussen kiezen maar idd leuker dan Maxolo en Jordy :))
Je hebt echt een Tof Perd Eva =:)

Boncho gister met huishouden bezig geweest }> en vandaag lekker beautydagje :z
en staldag klinkt gezellig 8-)

Bubblegum ook aan het relaxen :z

Janet thuis sauna wat een luxe :7

Nathalie leuk zo'n oppashuis :z

Nog rustig bij Fleur ...

Lois je moet ze juist als ze jong zijn overal mee naartoe nemen als je dat niet doet kun je ze juist later moeilijker meenemen ;) Veel plezier op camping!

Ah Marleen :oo dat meen je niet PFF rothond :( en zielig veulie :(:) hopelijk is het weer snel genezen en idd hopelijk geen ontstekingen :\
Mirthe weer nieuwe schoenen 8-) en nu lekker genieten van lang weekend :z

Ja morgenavond is het zover := hoop eigenlijk dat we dan volgend weekend pas hoeven te vertrekken richting het noorden want dit weekend zit helemaal vol :o
Zaterdag slipcursus en zondag is kindje van mijn beste vriendin jarig en is er BBQ vanaf 17 u :Y)

Dus Duimen jullie dat het precies uitkomt voor volgende week O:)

Haha en we hadden het er nog over waarom ik toch een hengst zo ver weg heb gekozen misschien toch maar de hengst om de hoek :+ haha nee geintje dat mocht niet van John :P die vond RM toch ook echt de leukste :D

CP klinkt als een (onopgevoede) dominante hond :(:) daar zou je eigenlijk héél veel tijd aan moeten besteden ... pas maar op met het dingen achter hem aangooien op een dag is ie het daar niet mee eens ;)
Sneu is dat eigenlijk als mensen een hond kiezen die niet bij hun past :\ dan worden ze idd ronduit gevaarlijk :(:)

Zal eens kijken of ik John wakker krijg := ik werd vanacht om 5u wakker en toen lag ie nog niet langs me :oo zal wel lang achter spelcomputer hebben gezeten :+
Hier idd ook lang weekend :z
Laatst bijgewerkt door grid op 21-05-09 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:34

Hond is nu eenmaal een mechelaar, en wij 'kregen' hem bij de boerderij, hij is 9 jaar en heft gewoon nooit opvoeding gehad. Dat is het probleem en krijg je er nu gewoon niet meer uit.
Ik ben ook van mening dat geen 1 hond van zichzelf vals is, alleen sommige honden hebber er wel meer aanleg voor om het te worden dan andere.

Ik ga even foto's van Boris zoeken, heb al een tijdje geen foto's meer gemaakt geloof ik. Hij is nu dus 5.5 maand, weegt 20 kilo ( :oo ) En is een beetje buffel :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:37

Alweer een wat oudere foto (denk zo'n week of 6 geleden) zal als het weer zo beter is wat nieuwe maken :j
Afbeelding

Dit is de mechelaar trouwens. Hij heeft bijna altijd de oren plat in de nek...
Afbeelding

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:49

grid schreef:
Lois je moet ze juist als ze jong zijn overal mee naartoe nemen als je dat niet doet kun je ze juist later moeilijker meenemen ;) Veel plezier op camping!

Doen we ook wel hoor, maar we hebben gewoon niet geboekt omdat m'n moeder dacht dat hij nog te zjong zou zijn, klinkt nogal overbezorgd wat ze ook wel een beetje is, maar hij zou zeker gewoon meekunnen inderdaad, maarja, mijn moeder valt niet zo 1 2 3 om te praten :+

Leuke foto van Boris CP, en die herder, tjaa..... geen commentaar? :Y)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:53

Aan de kop is het al wel te zien dat het geen lieverdje is he? :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:15

Lois klinkt idd overbezorgd je ma :(:)

Harig boris :D

Oh zie net 1ste veulen van Shamrock :+: bijna net zo leuk als Kelsy :z
Schattig ook dat ene zwarte plukkie tussen oren :D
[KS-ITP] Lucas Go-Go 2-5-2009 [irish cob / tinker]
Al zie ik geloof ik wel een erg zware halsaanzet of niet ?!

Voor wie kelsy nog niet kent :P [KS-ITP] Kelsy Go-Go 11-4-2009 [irish cob / tinker]

Zit trouwens in het aangiftetopic te speuren en zie nog best veel veulies die ik nog niet had gezien :oo :o :z

2 leukerds van Falco Go Go trouwens ook en een leukerd van Drum (Terence) ;)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:08

Hoi,even mn laatste berichtje van hier,ga morgen een weekend weg met de kids.

Janet,je hebt ook wel gelijk hoor,over die mechelaar. .Je kan wel zo'n hond nemen, maar als je er geen sjoege van hebt,krijg je toch een probleem.ik vind dat er eigenlijk verplicht zou moeten worden gestelt dat je als je een hond hebt,je een cursus doet dan weet je tenminste hoe een hond in elkaar steekt,En dan kom je nog voor verassingen te staan,maar dan weet je wat.
Ik heb les gegeven in hondencursus,dus mag hopen dat ik er wel wat vanaf weet :o maar ik sta ook nog wel eens met mn mond open.Ik heb ook een hond die konijnen/cavia's ect opeet.Jachtinstinct,maar ik weet t dus ik zorg er voor dat ze er niet bij kan komen.
Marien zn oma(92) heeft sinds kort een hond uit turkije,dr zit wel iets van een kangal in,en dat zijn best linkmichels.Eigelijk is ze te sterk en te dominant voor zn oma,maar ze wil m niet meer weg doen.Ze (hond niet zn oma :D )heeft al 4 mensen te pakken gehad,incl Marien in zn been,ging onsteken,zit nog een kei van een litteken.Nu komen zelfs haar kleinkinderen niet meer op bezoek,lekker...
Ik ben eigenlijk wel een beetje boos op de vrouw die deze hond aan haar gegeven heeft,zij werkt voor stichting AAI(heb ik ook een hond van)maar zij zou toch beter moeten weten.

Nog geen veuli ;(

ben weer weg,doei :wave:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 18:16

Cp oren in de nek wil niets zeggen.
Ken veel mecheaars, en die hebben dat erg vaak.
Jammer dat die hond nooit opgevoed is. Ik denk dat als je schoonouders er veel tijd en energie in zouden steken, dat de hond best nog wel te "redden" is.

Ik "val" op honden met een niet makkelijk karakter, zoals de Cane Corso, mechelse herder, Amerikaanse bulldog, Amerikaanse Stafford.
Ik houd wel van het felle karakter, en het niet aardig voor vreemden zijn. Dan voel ik me veilig.
Gelukkig weten wij waar we aan beginnen als we zon hond nemen, maar helaas weten veel mensen dat niet.

Ik ga me omkleden. Co en ik gaan zo uit eten met zijn broer en zijn vriendin.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:06

heyhey!
over honden kan ik niet zo veel vertellen, ik vind ze leuk maar ze moeten wel opgevoed zijn. En niet alleen niet agressief zijn, maar gewoon luisteren. Dus geen geschooi en wegloperij :)
Een hond die mens of dier aanvalt vind ik eng :)

Vanmiddag hebben we Bruintje eens voor de kar gezet :) ze was super braaf, beetje jammer dat we niet helemaal uit kwamen met het tuig, want de kar remde niet af zeg maar, als zij stil ging staan reed de kar door en kon zo tegen haar aan. Dus even kijken hoe dat anders moet. Gelukkig krijgen we binnekort hulp daarmee.
Maar we hebben haar dus ingespannen en een stukje wezen lopen naast de kar, ik erachter om de kar te remmen wanneer zij stil ging staan. Dit ging allemaal helemaal prima dus binnekort gaan we eens verder met ons menavontuur :)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:28

Ik ken ook genoeg leuke mechelaars :)

Willen jullie lachen? :')
Geen idee wat Sierra hier deed haha... zo totaal uit verhouding :+
Afbeelding

Maar het is wel een leuk duo toch :+:
Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:30

Ahh geweldige fotos :D :D :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:32

Vandaag dus kraamvisite gehad van roxtemp en LittleLisa uit het HK-topic van Breda.
Lisa heeft nog op Snowdon 'gereden'...
Afbeelding
Afbeelding

Jose (roxtemp) heeft overigens de foto's gemaakt :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:34

volgens mij wou shiloh ook wel even op snowdon rijden := hihi mooie plaatjes!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:34

Jeej heb internet hier!! Zal morgen ff wat foto,s maken om een inpressie te geven van dit heerlijke stukje aarde :+

weer een hoop leuke topics gezien :D

Mmm vervelend van die hond man :( Hier hebben ze een duitse herder. Ze doet wel heel stoer tegen de paarden (chico van hier en 3 van de buren) maar ze blijft ver uit de buurt van de paarden EN het stroom draad :=
Chico staat trouwens ook in mijn profiel. Mochten jullie toch al beetje nieuwsgierig zijn :+

En nog ff vraagje, Chico krijgt knoflook tegen de vliegen. Maar maar 1 teentje per dag. Is dat niet wat weinig?? (heb hier geen ervaring mee)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:36

Mooie foto's!! Sierra is echt een scheet :D Snowdon ook hoor :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:36

:wave:

Long time no see!

Een hond die dieren uit afgesloten hokken haalt komt er bij mij niet in. Een hond die zonder duidelijk aanwijsbare reden (agressie andere hond) een andere hond grijpt.. :n Kan een opvoed probleem zijn of niet, ik wil ze niet bij mij in de buurt hebben. Jachtdier of niet, afstamming van de wolf of niet, een hond is NOOIT de baas.
Mechelaars vind ik nare honden. Ken er net wat teveel die gewoon niet los kunnen omdat ze alles grijpen wat los en vast zit. Ligt dat aan de baas? Kan zijn, ik vind het nare doorgefokte honden.

Iets positiever, Jessie, Flynn en ik genieten met volle teugen van onze nieuwe omgeving. We maken al volop ritjes door de echt schitterende omgeving, één keer met Evelijn hier op Bokt, een keer alleen en vandaag kwamen we een IJslander tegen waarmee we mee gereden hebben. Echt heerlijk, omgeving is geweldig, veel zandpaden en Jessie is helemaal :):) met al dat zand onder haar voeten haha.
Flynn vermaakt zich ook prima, die kriebelt met alle paarden en vindt niks leuker dan de twee oudjes pesten. De andere stalgenootjes noemen hem "de boef" en "de hond", hij stalkt namelijk iedereen die in het land komt. Niet op een vervelende manier, hij is gewoon dol op mensen :')
Jessie heeft de leiding van de groep overgenomen, tot mijn grote verrassing. Jes is allesbehalve dominant, maar ze schijnt echt een tijger te zijn geweest := De merrie die eerst dominant was kruipt nou voor haar := Jessie ziet er ook wel bijzonder ingenomen uit de laatste tijd :')

En als laatste, wat een ontzettend lieve foto Leon :+:

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:37

Knoflook is ook schadelijk voor de paarden, dus beter te weinig dan te veel ;)

Gekke tijgerin Jessie :D