Hier sneeuwt het ook heel hardt, en wij moeten ook zo naar hattem, schoonpapa is jarig.
vind 100 kilo over 5 paarden niet veel overgens hoor. ik voer hier over 5 paarden waarvan 1 shet, een dikke 250 kilo op in 4 dagen. maar dat is voordroog. geen hooi.
Ik zou niet weten waar ze het anders van krijgen.... Nouja, gewoon iets minderen en dan maar weer zien. Misschien hebben ze wel hongeroedeem... daarom die dikke buikjes... nee hoor!
Soms gebeuren er dingen in je leven die zo moeten zijn! Zo'n kans moet je dan met beide handen aan pakken en niet meer los laten!
Zo ook een kleine 2 weken geleden.
Ik ben al sinds dag 1 zo enorm verliefd op een "kleine" dame. Een prachtige mooie dame genaamd Giulia Helaas voor ons maar heel begrijpelijk heeft deze dame ook de harten gestolen van haar eigenaren. Elke keer keek ik naar de foto's die zo af en toe voorbij kwamen.... *zucht* wat een plaatje, dacht ik dan.
Toen gebeurde het dus, in mijn inbox verscheen een email.....en jemineeeee wat daar in stond.... nou het resultaat is dat ik vandaag van de daken kan schreeuwen dat deze bijzonder mooie dame bij ons is komen wonen!!!!!!
Reviresco's Giulia Soxx 1e premie jeugdkampioen 2008 Oirsbeek vader: Sandokan van stoeterij de ierse tinker (ICS & NSvT) moeder: Gwimly van stoeterij de ierse tinker (stermerrie)
Hans, Brigitte en jullie 2 lieve meiden, dank jullie wel.... we zullen heeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig op deze dame zijn!!!!!!
genoeg geklets..... foto's!! Helaas ging dat even anders dan verwacht want de andere dames vonden het toch wel heel vreemd dat er vlekken op haar lichaam zitten... En helaas zijn ze van slechte kwaliteit, maar dat ga ik binnenkort goed maken
jawel daar komt een auto aan
Zit er wel wat in?
Voorzichtig naar buiten. Wat is ze knap!!!!!!
Kayah kijkt mee
lekker ding.... en hopelijk worden Kayah en Giulia dikke vriendinnen!!!!
de schijtluizen hahahahahaha
Laatst bijgewerkt door silas op 30-11-08 16:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Voordroog zit meer in he? Een van de vijf is een jaarling he, en 3 pony's van rond de 1,45/1,50 en een paard. Eerst kregen ze een baal per paard, maar dat kregen ze vaak niet helemaal op, dus da's teveel. Misschien zijn de balen dan zwaarder, maar echt, ze zijn te vet! Daar blijf ik bij...
Laatst bijgewerkt door grrr op 30-11-08 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een prachtpaardje Angelique! Veel plezier met r!
Ik meld me enigszins trots dat onze site eindelijk af is!!! www.happyhorsemanship.nl In de loop van deze week komen er meer teksten, foto;s en filmpjes online en worden er wat teksten ook aangepast, aangezien ik sommige iets TE natural vind. Als je iets wilt zeggen, klagen of complimenteren: laat weten!!
Ik heb een vriendin die zo heet is italiaans en eigenlijk moet je het zwoel uitspreken "Djoelia" wordt het dan
janet Hier is der ook nog 1 avatar fan die heeft zelfs op zijn verlanglijstje DVDs ervan gezet en idd als we van de bank op staan of in auto stappen Yup Yup
and I love Winter als t maar niet zo nat is
Zie ook al geweldig leuke foto's van Leons nieuwe stekkie
Hier dus ook dit weekend verhuisd
Zaterdagochtend laatste dingen in de auto geladen Sayla de trailer op en op weg naar nieuw stekkie was maar een kippeneindje eigenlijk nieteens de moeite om met de trailer te gaan maarja wel handig om in 1x alle spullen mee te nemen
Daar Sayla 1st in de bak gezet (da's naast de winterwei vd paardjes) na een hoop gesnuif en vreemd rondkijken ging ze vervolgens lopen showen Ze vond alles nog best spannend en als de paarden uit zicht waren (de loopstal in) dan begon ze behoorlijk te hinniken en te rennen
Heb daar met tel 2 stukjes film van --> 1ste actiefilmpjes van Sayla OOIT Zoals je ziet moet de bak nodig een keer gesleept/ ploegt worden zo vaak is er in gereden dat er gewoon gras groeit door t witte zand maar verder dus wel mooi droog en volgens eigenaresse heel fijn als ie weer losgemaakt is
En toen was het moment daar dat ze bij de rest mocht . In een "tussensstukje" konden ze 1st nog ff aanelkaar snuffelen met draadje ertussen ... sommige keken daarbij liever dan anderen, maar niks overdreven en dus was t tijd om haar er echt bij te laten! Normaal is t wel ff actie bij zo'n ontmoeting, maar nu dus helemaal niks ze gingen niet rennen en verder ook alleen wat om elkaar heen gedrentel en wat gepiep en Say ging in der uppie de rest vd wei verkennen (en zichzelf lekker viesmaken ) en alleen het "veulen" (denk mnd of 6-8) ging op een gegeven moment meelopen en toen gingen ze allemaal weer eten Say is nog voorzichtig met de loopstal in gaan, maarja da's ook wel logisch alles is nog nieuw en natuurlijk ook nog ff aftasten bij wie ze wat kan/ mag --> denk dat dat met een paar dagen ook wel over is
Hier een paar (slechte) foto's van Say bij de loopstallen, daar moeten jullie het ff mee doen Volgend weekend zal ik met echte camera wat foto's maken ook van de wei/ omgeving enzo
"Ik durf niet"
"Stiekum toch wel, maar het is wel spannend hoor"
Uitzicht op de andere inloopstal. De wei die je ziet achter het zand daar kunnen ze ook nog in.
Heb dit weekend bijna de hele tijd daar rondgehangen Op mijn gemakkie alles uitgeladen en in zadelkamer geruimd. Zadelkamer was nog vrij kaal en weinig spullen die met rijden/ paarden te maken hadden maar nu is het dus echt in gebruik als zadelkamer
Verder hebben ze een soort van logeer/ vakantiehuisje (omgebouwde schuur) achter het huis en als deze niet bezet is (meestal alleen in zomer bezet ) kan ik deze gebruiken als "kantine" en we mogen daar dus ook slapen als we zin hebben --> da's ook een leuk vooruitzicht voor als we een veulentje willen gaan fokken
Laatst bijgewerkt door grid op 30-11-08 18:59, in het totaal 2 keer bewerkt
Whis krijgt viermaal daags ruwvoer en meestal heeft ze dan nog wel iets liggen hoor bij de volgende voerbeurt. Dus voor op een pensionstal kan je dat wel benoemen als onbeperkt hihi
Grid ziet er goed uit meid. EN slapen is altijd leuk bij je paardje
Als er overblijft is het idd vrij onbeperkt ja! Ze knoeien natuurlijk meestal ook wel flink he?! Hier krijgen ze ook 4/5 keer per dag nieuw ruwvoer...
Grid: Het ziet er uit als een heel leuk en fijn stekkie zeg! En idd een slaapplekje voor als er een veulen komt, da's fijn! Is het nu ook echt een pensionstalling?