Nou Arjan das toch ook wel weer leuk dan, je moet er ook wel een beetje zin in hebben lijkt me, anders dan kies je er natuurlijk ook niet voor! wel spannend hoor
grid lekker sociaal doen haha, en say een nieuwe liksteen
Wij hadden gisteravond een barbecue met onze stal en de buren... was super gezellig! Gisteren ook lekker op Mirthe gereden, ze was zo überbraaf! I love her!
Wat stoer van je paps Sita! Je bent wel streng hoor
Gisteren naar het reisbureau geweest met Anne marie, om wat dingen te bespreken voor Zweden. We hebben al een globale route uitgestippeld. VAnmiddag gaan we er weer heen om wat dingen vast te leggen.
Jessie liep gisteren niet goed, lang verhaal maar weinig tijd, horen jullie nog van.
Dan nu HET grote nieuws:
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag het officiële eigenaarsschap van Flynn gekregen!!!!!!!! *pinkt traantje weg* Het is dus helemaal geregeld met mijn tante, en hij is echt echt echt echt ECHT van mij! *gaat grote zakdoek halen*
Berdien! Gefeliciteerd met je verjaardag! en met je prachtige cadeau!!!
Ben beetje gaar.... Net jaarling tinkerhengstje weg gebracht naar zijn eigenaresse in Zoetermeer.... Allemaal omleidingen... Werd er gek van.... Maar gelukkig is alles goed gegaan...
hallo allemaal pff ben murf. Gister de stallen allemaal geschrobd en geschuurd en gepoetst enz enz. Gisteravond nienke, balou en janeeba in het bijna donker snel verhuisd (tijdelijk) naar de andere stal om verschillende redenen. Vanmorgen heel het spul gewassen ivm fotoshoot morgen hopelijk blijven ze schoon en word het weer een beetje redelijk (droog )