Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tinkerwedstrijd in Grave en weekendje LOZ komen al erg dichtbij
[/quote]

Sita_ schreef:Maar ja, wat die ijzers betreft..
Stel als ze over een paar jaar wat ouder is en ze het daardoor wel beter doet. Dan zou je haar toch wel op ijzers zetten? Ook al ben je niet zo voor ijzers?
Groeien haar hoeven dan niet snel genoeg?
noortjeput schreef:Heel vervelend , is peter geweest of de nieuwe paardenarts ?

gen fijn gezicht om je (jonge) paardje zo te zien en idd moeilijk om dan toch te gaan "trainen" als ze er zo depri uit ziet maar idd is voor haar bestwil
SUCCES!!
Noortje niet zenuwachtig worden, is juist erg LEUK en GEZELLIG!!! en tussendoor rijd je dan ook nog ff een proefje
hoeft toch helemaal niet
Is lekker "veilig" met ALLEMAAL tinkers, juist een hele LEUKE plek om voor t 1st op wedstrijd te gaan
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wel wat het is als er met een van je dieren iets niet helemaal lekker gaat! Hoop voor jullie dat er een oplossing gevonden wordt, en dat kleine Chayenne gauw weer lekker rondhuppelt. Sterkte ermee
succes ermee he... Vervelend dat je zo moet afwachten en het onzeker is allemaal... 
daarvoor te druk geweest.
en oh ja, ook nog als ik tijd heb (
) Jessie uit het land plukken. Tel daarbij een thuissituatie op die ronduit kl*te is, en je snapt dat ik hier weinig te vinden was..
ennuh af en toe een berichtje is ook altijd welkom hóór
of heb ik een recente up-date gemist...
ben er weer weg van