nog 2 van zondag en dan heb ik mijn max weer qua plaatsen van gister en vandaag.
Eentje van buiten losrijden, beetje niet met de hand mee hihi.
en eentje nog van binnen, daar is ie al iets lekkerder. Verder kan het nog veel beter, we stikten beiden van de torenhoge spanning. Dan lukt ontspanning niet zo erg hihi.
Voor de echt oud-gedienden hier... Kennen jullie deze dame nog?
(Abaigeal tijdens een clinic klassiek werk aan de hand zondag 20 april 2008)
Inmiddels is Abaigeal een jaar bij ons terug en kan ze ook dit:
Abaigeal is het veulen van mijn merrie Meagan en ik hebhaar toen ze ruim 3 was verkocht. Vorig jaar kon de eigenaresse door diverse omstandigheden niet meer die tijd en aandacht geven aan Abaigeal die ze verdiende en vroeg aan ons of ze tijdelijk bij ons in training kon. Na een paar maanden besloot de eigenaresse dat ze haar toch moest verkopen en hebben wij Abaigeal teruggekocht.
Ja, Kit was echt een prachtige dekhengst geweest Maarre Nicole, ben jij dat nou echt zelf?! Ik herken je gewoon niet!!! En hoe komt hij alweer zo gladjes in zijn velletje?!
Anne, je hebt alle reden om zo trots te kijken hoor, wat een rijkdom
Laatst bijgewerkt door xsiroccox op 22-04-08 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
sssstttt heel goed gewassen, lange haren weggeknipt en heel veel equishine!!! haha, hij had het nog steeds stik heet wel hoor. Hij was zeikensnat binnen 5 minuten van de proef. Yep dat ben ik ! Wat een complimenten weer haha, leuk hoor!
Hij zag er zeker erg mooi uit hoor!! Ik was net op buitenrit geweest vanochtend en daarna afgesponst... toen zag Jo er ook eventjes ZO schoon uit... helaas maar héél eventjes!! Inderdaad jammer dat ie geruind is maar ik snap alle voordelen als tinkereigenaar wel... soms is het ook voor het dier zelfs fijner... maar had je geen potje in kunnen vriezen????
Ja Peet... met recht even "hobbelen", haha!! Niks meer en niks minder!!
je wilt niet weten hoeveel spijt ik heb dat ik dat niet gedaan heb....toen twijfelde ik en bedacht dat er genoeg tinkerhengsten waren die dat wel konden evenaren (voor mij)...nu..te laat hihi.
Gave foto's van zondag Nic! Kit wordt steeds mooier en mooier. Bainar, lekkere relaxte foto. Abaigeal ziet er goed uit, staat haar goed zo voor de wagen. Lekker beertje Dianne!
2 van mijn knappe dames in the picture (die ander mag vandaag niet meer : Vasthi Fenore met jeuk aan haar voorhoofd
Naast Vasthi valt Fenore (en Cesair trouwens ook) nog compleet in het niet hoor en is het nog echt een slungel . Van de foto van Vasthi word ik een beetje emo, het gaat momenteel niet zo goed met haar helaas.............
Weer prachtige foto's gezien hier! Hier nog een fan van Kit! Plaatje is het! ik geniet echt van al die foto's die hier geplaatst worden Vooral doorgaan dus!
Hier nog eentje van mijn buffel! Die is sinds hij in Zenderen staat echt heeelemaal goed te pas! Zondag mochten ze na de grote paddockperiode (24/7) de wei op! Blij dat ze waren!