Ik wordt dr helemaal tureluurs van.. er is iets zoek wat niet zoek mag zijn... grrrrrrrrrrrrrrr
@maya (weet dat je al weg bent) snap dat je aman op ijzers zet, ze heeft van zichzef al niet echt lange voeten, Dewi dr "platvoeten"vind ik reuze meevallen hoor! mooi vorm hoef!
oeh! leuk! (denk ik) doe zelf de admi van een kantoor dus weet een beetje wat het is.. ik doe alleen geen salarissen. maar een andere baan? of 1e baan? vertel vertel!
Baby olie? maar wat was er nou vanmorgen? ik snapte er helemaal niks van! kon me al niet voorstellen dat je een nieuwe baan had en je het nog niet verteld had
Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!
jah baby olie in je haar gaat er erg hard van glimmen en geet een soort van wet look
het is woensdag dan help ik een ouder stel met verschillende dingen schoonmaken, tuin onderhoud, kleine klusjes en een beetje troubel schooting met de comp daar
nee werk was het maar zo dan verveelde ik me niet zo aller verschrikkelijkst
maar heb ik het wel weet je het asap
Natural_K
Leon, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Dus nu moet je vaker je pakkie aan? Of hoeft dat daar niet? Succes! Begin je ook al snel? ( heb niet alles bijgelezen )
Natural_K