ziggy_janet schreef:lucy: klinkt echt geweldig, baan opzeggen en van je hobby je werk maken. Een vriendin van mij runt ook een opfok, echt geweldig die jonge paardjes. Het leukste vind ik nog dat je ze ziet veranderen, van lelijke eendjes, naar echte paardjes.
Hoe doen jullie dat in de winter, ook weide gang of alleen in groepshokken? En wat voor rassen komen er, of alles wat door elkaar? Bij die vriendin van mij zijn het bijna alleen maar kwpners. Vorig jaar was er 1 welshje, en Max (het kleine broertje van Ziggy)
Bij ons komen er alleen friezen.... En heel misschien nog een paar andere rassen van mensen die opfok zoeken en dat bij ons willen doen. Maar ik vermoed dat dat er niet heel veel zijn.
Als het goed is komt er nog een tinkerhengst van een kennis naar ons.... Verder is het gewoon even afwachten.
Weien moeten we allemaal nog inzaaien. Dus volgend jaar hebben we pas echt genoeg wei. Paarden komen in de winter in grote loopstallen te staan. Als het een beetje kan zullen ze ook wel naar buiten gaan, maar of we dat dit jaar nog gerealiseerd krijgen is de vraag. Hebben wel een grote schuur die heel hoog is, waardoor dus veel licht en lucht.
Kippenhok schoonmaken is altijd wel een dankbaar werk vind ik... Zeker als ze dan eitjes blijven liggen
Grrr... niet meer gereden dus... Hier regent het ook regelmatig...
Grid... je zal Jellie moeten pb'en.... Post ze hier niet dan? Pfffff.... en dat in haar vakantie!
Ze zit veel in onkruidjestopic!
Middelste zoon ziek aan het worden... Juist nu morgen heel de bende bij mijn ouders gaan logeren. Hoop dat het meevalt en dat ze morgen er toch alle 3 heen kunnen. Had me wel verheugd op een paar daagjes lekker vrij!