Ik dacht al anders had ik Redbull ook geplaatst hier
Sjintoo
Geplaatst: 20-03-15 13:03
vroeger mocht dit toch? Ok, dan plaats ik haar hier niet meer
Zosamaja
Geplaatst: 20-03-15 14:09
Haha, Falke heeft het goed bekeken! Ikz ou ook wel willen dat mijn bord met friet zo groot is om mijn hoofd erin te stoppen, wat een droom XD
Prachtig kleurtje heeft Rogan! (dat halster ook!)
Dax is echt mooi!
Malibu Deze week voor het eerst met hem in ons uppie op buitenrit geweest! Wat is het ook een topper, alleen 2 eendjes waren wat eng maar verder super! Heb het echt met hem getroffen!
bedankt voor de foto's lotte!
aricia
Geplaatst: 20-03-15 15:15
Ik vind het anders wel leuk om Falke hier te zien , ik zie wel meer Tinker kruisingen hier voorbij komen , of Tinkers met minder of evenveel sok dan Falke
Forrest
En zijn toen nog , tweejarige zoon Elliot
Oonagh , was het alvast maar weer zomer
chimello
Geplaatst: 20-03-15 15:38
Forrest is zo'n macho
Misschien moet er in de regels gezet worden of het wel of niet mag. Want dan mag Redbull zich ook laten zien
jeaninedow
Geplaatst: 20-03-15 16:23
aricia schreef:
[ [url=m/xfIT6H.png]Afbeelding[/url] ]
Oonagh , was het alvast maar weer zomer [ [url=m/J3AAA1.png]Afbeelding[/url] ]
Holy moly dacht echt dat ik daar mijn merrie zag staan
Anoniem
Geplaatst: 20-03-15 16:25
Malibu is grooottt! Of ben je zo klein?
Halster heb ik Van vriendinnetje gekregen, dacht dat roze lelijk zou zijn maar het staat juist mooi!
Nou kruisingen plaatsen mocht altijd, totdat een mod een keer - naar mijn inziens - de plank mis sloeg en er ineens wat van ging zeggen. Daarna zijn er alweer zoveel kruisingen voorbij gekomen.
Mag ik mijn cadeautje even showen
paulinebes
Geplaatst: 20-03-15 22:49
Wat een prachtdier is Forrest en wat een schatje op de laatste foto!
Ik had deze foto's van mijn tinkermerrie Iris ook al geplaatst in ITP Iris & Friends, maar ze horen natuurlijk ook hier thuis.. Met dank aan Nikki de Kerf en Jan Willemsen (laatste foto).
Jill is leuk! En wat een schattige amazone! Jill doet mij op een of andere manier altijd denken aan Kyra
nieky1993
Geplaatst: 21-03-15 12:51
Knappe malibu de eerste keer alleen op buitenrit, zalig gevoel is dat he Vind forrest zijn uitstraling altijd zo geweldig en wat een knappe zoon heeft hij Hoe groot is elliot? En mooie oonagh. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt fan ben van bijna al jouw paarden. Hele mooie tekening Caily, prachtig cadeau Iris doet idd niet onder voor de arabier Ze toont vrij groot op de foto's of ligt dat aan mij? Jill mooi aan het werk, schattig met de kleine amazone
Hier brandon met mij en mijn Petekindje poseren
en met mij alleen posseren
En eergisteren lekker genieten van het zonnetje met een kriebel/hangsessie