Moet zeggen dat het steeds beter blijft gaan. Ho = ho is wel een voorwaarde om te fietsen
Ze vindt het echt ge-wel-dig om te doen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met de rest van de pony's gaat het namelijk wel goed alleen Zoe en Erynn levert problemen op samen. Draadje er tussen zal geen verschil maken snuffelen tussen het draad door gaat Zoe toch niet doen met Erynn, dan kan ze nog zo goed opgenomen door de rest van de groep, zolang de dominante haar niet mag is dat gewoon vragen om problemen
In mijn ogen dus een lost case, als het morgen niet gaat regel ik met Stjalling dat er een samenstelling komt waarin Zoe met wat paarden en Mijne in een andere groep waar Zoe niet bij staat.
Heb de boer gebelt en gezegd dat hij haar onbeperkt eten moest geven en dat gaat hij gelukkig nu ook doen
Maar vind het gewoon heel naar dat mijn kleine meisje zich zo goed gedraagt en dan alleen gisteren op de nieuwe stal al 5 keer van samenstelling is veranderd en dan alsnog alleen eindigt, het ging met de ijslanders goed tot Zoe erbij kwam.