he jasses Ingrid! als ze dat bij jou doen, kom ik ze afslaan! hehe!! ze ziet eindelijk ook een buikje bij Niamh!
Grit
Geplaatst: 01-12-09 23:49
Doe ik Bravour wel
Ellen, mijn persoonlijke beveiligster Ik zie een mooi strak rond buikje en je hebt het veulentje gevoeld
mnkortleve
Geplaatst: 01-12-09 23:50
Gelukkig blijft het gedeelte waar het zadel ligt aardig schoon. Ik borstel wel voor het rijden hoor, maar hier is geen borstel tegen bestemd. Eerst viel het nog wel mee, maar Grainey is ontwaakt en raced graag door het land en Bravour vind het ook helemaal niet erg om mee te doen.
We stonden van de week nog over Grainey te praten, word ze nou magerder of wat. Ze valt wat terug nu en ze groeit enorm in de lengte en hoogte. Ik hou haar goed in de gaten mocht het te gek gaan worden dan ga ik echt weer goed bijvoeren.(biks) Ze hebben het zo enorm naar hun zin buiten op sommige plekken is het nat, maar ze kunnen ook goed droog staan en liggen.
hihihihi iemand op stal bood mij aan haar paard te rijden omdat ze er zelf niet aan toe komt.... en ik toch steeds minder lang kan rijden. ghehehehe een reus van 1.80! ehm neu die is mij te groot hoor!
lees paard is oud en heeft een oude peesblessure waardoor ie niet helemaal zuiver meer kan lopen, volgens eigenaresse pijnloos, maar ik twijffel. Dus ik laat m lekker in de wei staan.
Vind het ook geen vervelend gezicht hoor Plukje! hihihi