Maaruh mij OV ervaring dus vandaag... Leek wel een wereldreis
Begon al met 5 minuten vertraging in Oss (BRRRR) waardoor ik natuurlijk aansluiting miste in Den Bosch...
Vervolgens in Den Bosch komt er over 10 minuten (jippie!!) wel nog een trein naar A'dam maar alleen zuid niet centraal... ff op blaadje gekeken en ja die stond er ook als optie bij hoefde je daarna alleen een bus te pakken , dus zo gezegd zo gedaan...
Kom ik daar bij busstation geen bus 23 dacht 1st misschien moet ik ergens om de hoek kijken of zo maar voor zekerheid toch maar ff buschauffeur vragen en die bus bestaat dus al lang niet meer ja leuk Snelste optie was bus 15 en dan de 62 ... oké dat doen we dan maar ...
en wat krijgen we dan ... jullie geloven het nooit ... een auto uit uitrit wil nog ff voor bus langs maar dat lukt dus nét niet = ongeluk = duurt wel ff = uitstappen en naar volgende halte lopen daar komt vast zo de volgende bus daar aangekomen zegt vrouwtje nee met 62 moet je nog een keer overstappen maar de 19 gaat wel rechtstreeks, die vertrekt vanaf onder het viaduct naja we liepen toch en de zon scheen ondertussen dus alla nog ff stukkie lopen
Resultaat om half 7 de deur uit en half 10!! aanwezig daarvoor had ik lang in file kunnen staan en da's constant WARM in auto met muziekie erbij daar had ik me volgens mij beter vermaakt
Terugweg ging wat vlotter maar toch pas 19.45u thuis
Bij die waterfoto, stond de fotograaf ook in het water?
Ze stond aan de rand van het water... Ze heeft zo'n mega telelens..
mnkortleve
Geplaatst: 15-10-09 22:00
Leon Ik ga toch steeds minder twijfelen om die afspraak af te zeggen. En ja Indezz die wil ik nog wel een keer goed zien. Jij stel me dan toch wel aan iedereen voor jij ken tenslotte bijna iedereen? Of we moeten allemaal iets op doen oid
Grit Heel erg, maar ik ben eigenlijk nergens vies van, pak zo zo'n beest vast. Jammer dat je niet kan ik had jou wel graag willen ontmoeten.
D_Travis Sneu voor dat egeltje.
grid Wat was dan het advies van de artsen volgens mij heb ik daar overheen gelezen? Ik kan niet met een kar rijden. Ik durf niet op een huurpaard, klinkt misschien raar, maar ik ben zo vreselijk gevallen dat ik weer wat meer vertrouwen moet krijgen en dat duurt bij mij helaas even.
Ja áls ik nu weer OOIT eens op het briljante idee kom denk ik hopelijk vlug terug aan dit of John moet me er eraan herinneren
Mirjam Hoenderloo of Eindhoven en ik heb idd hetzelfde hoor met vreemde paarden áls ik al ga dan zeg ik dat wel stap draf galop kan maar verder niet veel dan krijg je meestal wel een lieve in Schotland ook lekker op leuk lief paardje rondgehobbeld en ook vooraf gekeken wat de grootste waren op die manege (want wil niet op groot)
gaat nog ff sociaal doen is alweer 10 u
Laatst bijgewerkt door grid op 15-10-09 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
A_Pallieter dat is inderdaad net iets anders als een knuffel
erg mooi leon!! (leuke lamp ook en lieve poes)
wat fijn mallow!
jammer van het touwhalster, maar lees dat je hem kan ruilen, dat is wel fijn
lieve honden!
he wat rot d travis... is altijd zon sneu gezicht, van die platte dieren.
zat laats bij mn vriend in de auto rijdt onze tegenligger een eekhoorn dood, ik meteen gezegd dat we om moesten draaien, beestje was wel dood, maar niet plat. van de weg af gehaald en zo goed als het kon begraven... (pim was weer heel blij met me (niet) )
Hoi Diesel staat nu weer lekker s nachts buiten, ik doe hem vooral op stal vanwege het hooi eten. Nu wil hij wel hooi eten uit een hooizak ( wat een woord )
Merk dat jullie ook van katten houden , hier een kat van 10 jaar altijd goed gezond. Is ivm verhuizing 1 maand weggeweest, is terug gekomen met een flinke longontsteking. Hier komt hij niet meer bovenop volgens de DA, nu na een week of 6 tobben en vaak naar de DA geweest. Ben ik bang dat het afloopt ,..langzaam glijd hij weg....
Ik heb al vloeibare voeding die ik in zijn bekje spuit ......hoe ver ga je ??
Zelf is hij er heel rustig onder niet onrustig . Hij is zo mager dat zijn vel om hem heen lig....
Morgen moet ik beslissen van de DA. Ik mag meer vloeibaar voedsel komen halen en antibiotica . Of .........het is geen katwaardig bestaan.
Nou Diesel heeft vanavond weer een gave spurt laten zien op het land , galopperen , bokken en heel debiel doen.