Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_janet_ schreef:het is maar zon breekbaar veulentje , tenminste zo ziet ze eruit.
Die mecheaar stond me al niet aan, die blink in zijn ogen.
Op het werk zeggen ze altijd: "Kijk uit voor de mechelaar, de berner senner en de Briard. Dat zijn de honden die het snelste en het meest bijten"

eefje03 schreef:_janet_ schreef:het is maar zon breekbaar veulentje , tenminste zo ziet ze eruit.
Op het werk zeggen ze altijd: "Kijk uit voor de mechelaar, de berner senner en de Briard. Dat zijn de honden die het snelste en het meest bijten"
Navond![]()
Ik heb les gegeven bij de dierenbescherming,bij ons zeiden ze altijd,de enige goede mechelaar is een dode mechelaar

Lees; gigantisch huis met mega tuin, icl paard, hond, konijn, cavia, kippen, kat.. uh vergeet ik nog wat?? Heb er echt super veel zin in! Van't zomer mag ik 2 week oppassen
maar soms helpen we ze wel eens, wanneer we ze bijvoorbeeld de wei in brengen dan hebben we de wei los, lopen we langs een soort "gang"dan lopen wij er achter en "jagen" we ze met zijn 5en in een keer naar binnen.
en helemaal gezien het feit dat ik zelf in een flat woon.. Kom altijd helemaal tot rust daar. Echt puur genieten

_janet_ schreef:het is maar zon breekbaar veulentje , tenminste zo ziet ze eruit.

Leuke foto's in het topic
')

Heb niet zoveel in te brengen volgens hem