[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 21:33

het is maar zon breekbaar veulentje , tenminste zo ziet ze eruit.

Die mecheaar stond me al niet aan, die blink in zijn ogen.
Op het werk zeggen ze altijd: "Kijk uit voor de mechelaar, de berner senner en de Briard. Dat zijn de honden die het snelste en het meest bijten"

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:45

Ach het arme ding!!
Hopelijk gaat het inderdaad niet ontsteken nu....

Ik duik mn bed in!! Vannacht erg slecht geslapen dus hopelijk kan ik nu wat inhalen....

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:51

oei dat klinkt niet best Marleen.. hopelijk houd de kleine er niet veel aan over!!

Wat lekker een sauna in huis janet!!

Ben net weer uit bad gegaan, ik kookte bijna weg haha nu lekker een wijntje erbij en sigaretje.. lekker joh

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 22:09

naja hij staat in het tuinhuis.
En er komt nog een grote hottub of whirlpool bij.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:11

heerlijk man!!
ik begrijp dat de volgende meeting bij jou is? :P

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:11

_janet_ schreef:

Op het werk zeggen ze altijd: "Kijk uit voor de mechelaar, de berner senner en de Briard. Dat zijn de honden die het snelste en het meest bijten"

Navond :D

Ik heb les gegeven bij de dierenbescherming,bij ons zeiden ze altijd,de enige goede mechelaar is een dode mechelaar :o

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:13

ik kan overduidelijk niet meer schrijven,ik heb mn bericht al 2 x moeten wijzigen :=

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 22:15

eefje03 schreef:
_janet_ schreef:

Navond :D

Ik heb les gegeven bij de dierenbescherming,bij ons zeiden ze altijd,de enige goede mechelaar is een dode mechelaar :o

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ken ook veel goede mechelaars.
Maar hun gedrag kan veranderen van het 1 op het andere moment. En als de hond baas berhouding niet goed is, heb je een groot probleem.

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:32

hallo even reageren op het berichtje van grr :
het arme veulentje die heeft de schrik van zijn leven gehad schrok wel dacht dat het kai was ben gek op herders en ken ook veel goede mechelaars en het zijn superwaakhonden maar als er iets gebeurd dan hebben ze toch wel grote tanden (lijk grootmoeder uit roodkapje wel...) en voor je het weet gebeurd het.
loslopende/losgebroken honden zijn altijd een risico enzoiets kan je nooit helemaal voorkomen.
annique had het op stage waar een paard met een autistisch jongentje erop werd aangevallen ze kon nog net het kind eraf trekken toen het paard op hol sloeg daarna heeft ze het kind terug gedragen hij liet niet meer los.
geef de kleine maar een knuffel van mij :(:)
bianca gefeliciteerd en ik zag ook een jarige voorbij komen van harte en niet teveel taart eten.
ga nu even kijken hoe het bij tinkervlot gaat hier nog alles rustig alleen word fleur steeds meer knuffelbaar als je het land inkom dan krijg je gelijk een hoofd in handen heerlijk ze begint het zat te worden :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:07

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:22

Heerlijke foto's!! Vraag me alleen wel altijd af.. Gaan ze uit zichzelf rennen of help je ze een handje?? Die mutsen 'van mij' nemen daar echt niet de moeite voor.. Of ze eten ongestoord verder of komen naar me toe wandelen..

Ik heb het hoofdstel van Nora flink in de olie gezet.. Aangezien zij hem toch niet nodig heeft/gebruikt ga ik hem zolang voor Athosja gebruiken.. Maar hij was behoorlijk uitgedroogd.. Ga hem nu ff uit poetsten :D

En morgen ga ik lang weekend in me oppas huis zitten :D Lees; gigantisch huis met mega tuin, icl paard, hond, konijn, cavia, kippen, kat.. uh vergeet ik nog wat?? Heb er echt super veel zin in! Van't zomer mag ik 2 week oppassen :D
Maargoed, neem me laptop niet mee en weet niet of internet het bij hun alweer doet.. dus waarschijnlijk ben k paardagen offline

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:24

het ligt er heel erg aan, meestal rennen ze zelf wel, als er 1 begint steken ze mekaar wel aan :) maar soms helpen we ze wel eens, wanneer we ze bijvoorbeeld de wei in brengen dan hebben we de wei los, lopen we langs een soort "gang"dan lopen wij er achter en "jagen" we ze met zijn 5en in een keer naar binnen.

klinkt goed zeg! lekker zon weekend een huis incl dieren voor jezelf :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:33

is zeker lekker :D en helemaal gezien het feit dat ik zelf in een flat woon.. Kom altijd helemaal tot rust daar. Echt puur genieten :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 08:49

Goede morgen!

Nathalie klinky goed! Veel plezier!

Ik ga even het topic bekijken.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:00

Goeiemorgen!!

Veel plezier Nathalie!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:56

_janet_ schreef:

Wij hebben hier ook een mechelaar (van m'n schoonouders) nu heeft die al verscheidene konijnen uit het hok gesleurd en compleet verscheurd/opgevroten en nu begint hij sinds kort ook de paarden aan te vliegen, hij heeft Guus nu al 2 keer in het been gehad, zo met de kop door het draad, Ik heb al een hekel aan die hond omdat hij gewoon levensgevaarlijk is maar nu wil ik er helemaal vanaf. Ben er laatst bijna met de trekker overheen geleden, moet zeggen dat ik het helemaaal niet erg had gevonden als het raak was,
Maar helaas de schoonouders (die zelf de hond ook niet mogen) willen hem niet af laten maken, ik kan er met mijn verstand echt niet bij dat je zo'n link beest rond laat lopen. Als ie wel een keer loskomt.... :n

Maargoed, :D Leuke foto's in het topic :j

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:57

Super link hoor.
Ik vind dat iedere hond welk ras dan ook die zomaar een dier aanvalt en dood.
In geslapen moet worden

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:05

Nou een hond die een konijn dood vind ik tot daaraan toe, het blijven honden, maar de manier waarop zegt genoeg, de 1e keer was het konijn ontsnapt, de hond heeft hem alleen 1 keer gegrepen, konijn was nog helemaal intact, kwestie van instinct.
De 2e keer had hij de dekram die in een houten kist zat op 1 of andere manier door de kist te vernielen eruit gehaald en gedood, nog steeds was het konijn intact maargoed hij had het dus wel uit het hok gehaald.
De 3e keer is hij door het gaas van het hok gegaan en heeft een konijn eruit gesleurd en aan stukken verschuerd, zo hebben we de kop van het beest nooit terug kunnen vinden (was met pasen, we hadden al een idee voor een speurtocht 'zoek de kop van de paashaas :+')

Gisteren zag ik hem zelf voor het hok poging doen om het gaas stuk te krijgen, precies op de plek waar het nestje met jongen zit. Ik was net op tijd en heb hem in de schuur opgesloten.

Zelf durf ik hem meestal niet los te hebben als ik buiten loop, doe hem altijd in de schuur vast. 'sAvonds doe ik hem áltijd vast, net als wanneer ik met de paarden bezig ga. Hij heeft ook 1 keer een vriend van ons gegrepen. Maar schoonouders gooien dat op dat het zijn eigen schuld was, Yeah right :roll:

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:11

Ik vind persoonlijk dat het niet kan ook niet 1malig

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:17

Nee ik ook niet, als het eenmaal gebeurd is (als dit de eerste keer was, hond zat bij de boerderij en is al 9) Dan doen ze het vaker.
Had al tegen die vriend gezegd dat als hij er werk van maakt dat hij aangevallen is door die hond dat er dan maatregelen getroffen kunnen worden, maar dat wou hij dan ook weer niet.

Ben er nu samen met mijn vriend al 2 maand mee bezig om ze over te halen, en nu dus sinds een week of 2 valt hij gewoon de paarden aan. Guus was helemaal panisch laatst, rende blind door het land toen die k*thond hem had gegrepen. Het liefst vraag ik de buurman met zijn jachtgeweer, maarja, je woont op 1 boerderij en dat maakt de boel er niet beter op natuurlijk. Maar ik vind het nogal wat dat die rothond in mijn paarden bijt. Hij bijt 1 keer goed en je kan je paard van 4000 euro af laten voeren... En dan ben je dus te laat.

Heb al meerdere keren gezegd dat ze erop zitten te wachten tot het echt misgaat. En ik snap niet waarom, moet er de volgende keer een kind tussen zitten ofzo? Dan ben je nog verder van huis.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:18

Zo ik gooi even frustraties van me af :P

Wordt er zo gek van...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:20

Ik snap ook wel dat jij er niks aan kan doen hoor.
Maar ik vind het heel onverstandig van je schoonouders

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:20

Mag best meissie

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:23

Het scheelt ook dat ik absoluut niet met mijn schoonvader overweg kan.
Gisteren dat ik dus de hond net optijd bij het konijnenhok weg had, ging hij 'savonds anders gaas (steviger) voor het hok doen, Ik liep langs en heb hardop gezegd dat dat gaas het probleem niet is, en dat het probleem nu met een zere poot (had een blok hout naar hem toe gesmeten) in de schuur zit.
Vond ie niet leuk dat ik dat zei :+ Heb niet zoveel in te brengen volgens hem :+

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:27

Ach tot hij zelf een keer word aangevallen door zijn eigen hond.