Nouja... Hij heeft het uit eindelijk uit gemaakt..
Maar ik voel me nu zo kút... Van die momenten dat je niks doet, en je gaat denken..
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 16-02-09 23:21
Hij heeft het uitgemaakt omdat jij voor jezelf op kwam, ik heb al zo vaak de fout gemaakt om in een relatie niet trouw aan mezelf te blijven (niet alleen in relaties trouwens, maar das een ander verhaal).
Maar het is logisch dat je hem mist, je hebt tenslotte ook leuke tijden gehad
Gaat weer lekker hier! klets er vier pagina's bij in de tijd dat ik en niamh aan het zweten zijn! Leuke foto's weer! Heerlijk gesprongen, 6x in - uitjes achterelkaar. Met zonder handen...... goed voor mijn balans zegt meneer de springleraar.... Doodeng! Paashazen waren in de smaak gevallen! Prada is ook een echte springkampioen opzoek naar hogere hindernissen!!:) Kop op meis! Probeer te denken aan wat je wel hebt, en niet aan wat je niet hebt!
Whis_Serada
Geplaatst: 16-02-09 23:55
ellieellende schreef:
Kop op meis! Probeer te denken aan wat je wel hebt, en niet aan wat je niet hebt!
hooii!! Ben er ook weer. Toch maar niet gereden. Kwam niet echt uit want we moesten nog een heleboel doen daar. Maar toch wel even lekker geknuffeld met de peerdies. Ga zo lekker slapen..
Hele schattige flynn gezien. Wat een eigenwijs bekkie haha heerlijk!
Joyce en prada aan het springen!
Ellen en tk wel fijn gereden!
Slaap lekker allemaal!
Grit
Geplaatst: 17-02-09 00:34
Iedereen naar bed ?? Hier is het kippenhok weer leeg en dus weer rustig.
Leuke foto's Berdien!
Nog een paar springfoto's gezien Prada springt echt enthousiast!
Leuke bekende liedjes voorbij zien komen Krijg spontaan zin om te gaan stappen.
Ellie; lijkt me ook spannend om zo in-uitjes te moeten springen. Maar ik ben dan ook geen springheld
Snowdon een andere avatar. Vond de paardensnuit leuker
Trea
Geplaatst: 17-02-09 08:08
Goedemorgen allemaal,
Kop op Pradaatje, er zijn meer vissen in de zee en er beter nu achter komen wat een eikel het is dan veel later. El lekker gesprongen hihihihi kijk mama zonder handen
Nou hier weer aan het werk maar men ogen zitten nog half dicht , men man is gister door zijn rug gegaan en heeft veel pijn en wist vanacht nie hoe die liggen moest dus hebk ook nie veel geslapen. Sorry Leon en Arjan maar mannen zijn dan zooooooo zielig .
Iedereen die ook moet gaan werken werk ze en iedereen die nog vrij heeft en naar zijn paardjes gaat hopelijk droog weer.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-02-09 08:44
Goedemorgen!
Ellen lekker gesprongen.
Dagmar niet gereden wel geknuffeld.
Beterschap voor je man Trea.
ellieellende
Geplaatst: 17-02-09 08:49
Goedemorgen allemaal
Ow jee Trea!!! Sterkte met John!, wens m beterschap van mij! Ik ga ook maar weer eens werken, kijken of ik nog eea kan verkopen vandaag!
Tot later!
timokyana