Jellie schreef:Klinkt goed dat zadel van je Grid.. Ik hou er ook niet van om in zo'n houdig gedwongen te worden. Dat heb ik met Fluits zadel ook en dat vind ik minder lekker te rijden. Ik vind t ook niet erg om eens iets te doen voor iemand anders.. t is alleen zo jammer dat t altijd dezelfde zijn...
ja ben er ook nog steeds heel erg blij mee 
en idd wellicht niet zo erg om dat te doen, maar dat ze het waarschijnlijk al als zo vanzelfsprekend ervaren

vasthi --> dacht dat steil achterbeen vrij rastypisch voor tinkers is.
Een beter gebogen achterbeen geeft meer stuwing van achterhand dacht ik, vooral te zien in draf en galop die dan ruimer worden en dus meer van achter.
Springpaarden hebben ook vaak meer gebogen achterbeen en dressuurpaarden over t algemeen toch wel wat stijler, maar tinkers
vaak dan nog net weer iets stijler.
Zo had ik dat tenminste begrepen van DA.
Peek --> succes met de Club
) en moet een week die band om, dinsdag moet het flink verbeterd zijn anders naar de HA. Hij raadde me ten sterkste aan dat ik die band omhoud voor een week dag en nacht. Dus hoewel het niet fijn is voor mijn nachtrust ga ik het toch doen. Heb al vaker bij blessures te kort naar de aanwijzingen geluisterd, en dat zijn zwakke plekken gebleven. Dus ga nu maar wijs doen...
) erg begaan met me raakten, en of ik de auto nog wel zelf aan de kant kon zetten). Toen bij gegevens uitwisselen had ik geen pijn meer, maar in het lange wachten tot de flikken er waren en alles geregeld was, werd ik wel steeds misselijker en kreeg hoofdpijn. In ziekenhuis ging het wel redelijk, alleen met de band omdoen ben ik out gegaan (was ook loeiheet daar). Toen even gelegen met poten omhoog, door hele lieve dokters
En toen naar huis, onderweg nog om pijnstillers geweest. Daarnet even op bed gelegen en het gaat wel. Mag me niet teveel concentreren volgens dok...
Jammer dat je niet naar stage mag maar je kan je idd maar beter aan het advies houden... Schade aan je auto valt nog redelijk mee dus...

:D 18 oktober...ik heb mn eerste rijles 6 dagen later, 24 oktober