Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carolina1278 schreef:bij ons in de B was had de hoogste 191 terwijl de A ruim boven de 200 (volgens mij zelfs in de 220?) zat... vind ik dan toch wel streng, ik vindt dat je beginnende ruiters wel mag stimuleren als iets goed is gewoon een 7 of 8 geven en niet een zesje... maar ja dat is mijn mening....
MamaMiesje schreef:Ik dacht om 13:15 :
"Kind naar school, baby in bed, man naar zijn werk...IK ga lekker even op de bank"
13:20 telefoon...mn moeder...of ik thuis was. "Eh ja, hoezo?" Dan kwam ze even een kopje thee drinken. "Oh maar ik lig net zo lekker op de bank en Ivar is op school en Jinthe slaapt" (want moeders komen natuurlijk niet meer voor jou als je eenmaal kleinkinderen geproduceerd hebt he?) Nou dan ging ik ze om 15:20 Ivar wel van school ophalen en kwam ze daarna.
Hehe..verder slapen...
14:15 de babyfoon slaat aan: "Wééhh!!"
carolina1278 schreef:Mocht iemand trouwens nog de foto's via mail willen hebben dan hoor ik het graag
flettie schreef:carolina1278 schreef:bij ons in de B was had de hoogste 191 terwijl de A ruim boven de 200 (volgens mij zelfs in de 220?) zat... vind ik dan toch wel streng, ik vindt dat je beginnende ruiters wel mag stimuleren als iets goed is gewoon een 7 of 8 geven en niet een zesje... maar ja dat is mijn mening....
Ik had een 3e plaats met 190 in de B onderling en persoonlijk vind ik dat gewoon 'netjes' gejureerd. Zelfs ietwat aan de hoge kant gezien mijn eigen gevoel. Maar goed, ik ben dan ook wel een strebertje wat dat betreftIk vind dat men B onderling niet anders moet jureren dan B officieel. Vaak doen aan B onderling toch mensen mee die het in de planning hebben om officieel te gaan starten maar dat nog niet 'aandurven' en eerst eens onderling wat willen rondtuffen (en ik ben zelf zo'n geval
).
Daarentegen vond ik mijn 2e proef (nogmaal dank aan Michel dat ik die er tussendoor mocht doen) wel een beetje te hoog gepunt maar goed het geeft de mens moed om toch maar eens aan startkaart aan te vagen
Edit: lees nu ook dat A FNRS was