Zijn genoeg mensen aanwezig zie ik, dus vast wel 1 fototje
Ik ga wel proberen andere vriendin herheen te sturen om haar een dikke knuffel te geven. Ik kan echt niet , maarja volgende keer beter. Ik hoop gewoon heel erg dat hij word goedgekeurd
ahh Leon leuk zeg! Johnny is cool En mooie snow aan de muur echt heeeel gaaf
Ellen.. hmmzz.. wat een aap zeg...
Denise goede combi yogha en pizza hiih
Annique... wat goor zeg van die haas,, bah bah
Sita en haar (ontzettend leuke) muizenvangers
Fijn dat de vleor ligt janet!!!
Ik ga helaas neit naar de keuring ik mot werken
Maar trouwens.. ik voel me rot want we hebben net een egel vermoord, we reden op de weg en toen reden we hem plat, konden niet meer remmen.. en op de terugweg lagen zijn ingewanden er uit.. vet zielig
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 15-10-09 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
grid
Geplaatst: 15-10-09 21:43
O Sita naar Drenths Friese Wold heb gehoord dat ook daar heel mooi is Benieuwd naar foto's!! ah zie foto mooi mooi!!
Loïs leuke lange filmpje doet het
Maartje ziekjes en succes met zadels passen!!
Britta 24ste lange dag met Benson
Ilse plat door de bocht foto
Janet kippetjes verhuisd maar klinkt wel als leuk nieuw thuis en heeft vloer en succes nog met geregel rondom lekkage enzo!
Bij Pa Marleen Boerenfox kippen doodgebeten en alweer vakantie
En kasha was maf
Anita diesel gewandeld nu idd alweer steeds vroeger donker Say heeft ca 4 jr snachts op stal gestaan vond ze ook prima lekker languit liggen in het stro maar nu weer 24/7 buiten met inloopstallen
Nathalie koud met les brr maar ging wel goed
Dagmar lekker opgeruimd en op de wei bezig geweest en haha die foto hoofdsteun
Carola druk met Benthe en Boncho de bakkabouters weer gezien Volgens mij heb ik je wel gezien/ gesproken vorig jaar in Leusden of zo ?! of kan dat niet
Mirjam artsen geven advies en verzekeraar kiest idd... zo heb ik het tenminste begrepen maar meestal volgt verzekeraar advies van artsen dus hopelijk nu ook en druk gehad en nog meer leuke foto's O ik wilde ook nog naar vakbeurs maar ga dat niet redden en ik rij ook zonder E moet je idd wel een auto hebben die zwaarder is als totaal vermogen en samen niet boven 3500 kg en anders idd gewoon ook op huurpaard
Inge baantje erbij dus druk druk druk
Chanel natuurlijk ben je ook welkom op weekend!!
Vasthi dit wordt dan ondertussen ook alweer ons 3e weekend
Ah Grit je hebt er ondertussen al Kei veel ontmoet dussuh ook jij niet muppen en bij ruiterzaak kun je geloof ik ook apparaat huren en anders weet ik misschien nog wel iemand met een apparaat thuis vragen kost niks toch
Ik kan volgens mij idd ook al best een lijstje maken ik vind het juist ontzettend leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten
Leon sollicitatie overleefd toch mooi dat ze je uitgenodigd hebben terwijl je niet helemaal voldeed is vaak idd goed teken en gezellig bij lies geweest en prachtige Snow op de hei in huis
Ellen ook druk moet ff vaart maken voor einde van het jaar en vent alweer verleden tijd...
Cecile ook al druk maar idd beter als tijd voorbij zien tikken en Roosje ophalen en mee naar een 1ste paardrijles altijd leuk
Puck wordt ziek
gatver annique
Ennuh hé moeten jullie niet ondertussen weer 2 pagina's bijkletsen
snowdon
Geplaatst: 15-10-09 21:44
oops, naar ongelukje Dagmar
Kan geen filmpje online vinden Grit, reclame is te nieuw denk ik! is van de samenwerking BCC met WNF.
Fijn dat jullie de vloer hebben Janet!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 15-10-09 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
ja id.. vind het zielig.. maar als je voor je eigen veiligheid of mensen die bijvoorbeeld achter je rijden en jij moet ineens gaan remmen voor een dier.. tjah dan heb je geen keus dan moet je wel doorrijden..