achossie eva, das zielig! komt de dierenambulance over 2 uurtjes? probeer m maar warm te houden, hij eet dus wel? dat is ee goed teken. succes! wat ee geluk voor dat beestje dat jij m hebt gevonden.
Ja ik ging een vriendin naar huis brengen, en daar zat ze voor de deur, dus vriendin jaagt dr weg, en toen pas zagen we hun dun ze was, ontstoken ogen. Dus hup beest achterop de brommer, naar de supermarkt gereden en wat te eten gehaald. Nu ligt ze hier lekker op t kleed, maar beest zit vol vlooien, en waarschijnlijk ook wormen.. Vind dr zo zielig
grrr
Geplaatst: 11-08-09 13:06
Citaat:
Hoe groot is Banbay nu eigenlijk hij lijkt echt HUGE
Best wel een stukkie groter dan Kascha, en die is 1,50 gemeten op keuring. Dus zo'n 1,55 denk ik? Gelukkig maar, was vroeger zo'n klein pukkie...
grrr
Geplaatst: 11-08-09 13:06
Ah Eva, sneu zeg! Idd ambulance of DA bellen wat je moet doen...
grid
Geplaatst: 11-08-09 13:11
Ja weet nog dat banbay toen met een jaar of zo helemaal geen grote was, maar als je dat nu ziet zeker omdat ik weet hoe groot Mees ongeveer is dan denk ik die haalt de 1.60m al bijna wel
O ja Eva je kan beter water geven ipv melk nu is 1x niet zo erg, maar katten krijgen Staar van melk Succes nog
grrr
Geplaatst: 11-08-09 13:23
Niet te hopen, want hij moet vanwege het tweespan natuurlijk niet veeeeel groter dan Kascha worden... Ach we zien wel, misschien groeit zij ook nog wel een eind... Ben op school aan het werk, maar heb niet al te veel zin, ga denk ik maar weer naar huis...
jeetje, arme kat. kijk je wel uit met niesziekte met andere katten. (geloof niet dat je zelf een kat had wel?) hopelijk kunnen ze nog iets voor dr doen.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-09 13:34
ellieellende schreef:
2 x leuk Lois!!! 2 x erg vervelend van je hand! ben je bij de dokter geweest?
'K had er al 1 verwijderd hoor
_Rhiannon_ schreef:
Zit er een blaar op je hand?
Ja, een paar kleine...
Eef
Heey, Chantal Wie is er overleden
Ellen wat leuk, jullie op tv
Denise en Lies leuke dag gehad
Whaha, denise, gekke kat
Heey, Angelique Mooie foto's En met Silas alles super Knapperd En ook weer 3 beebjes volgendjaar
Tobias ok
Whaha, geweldige vraag in dat intervieuw
Trea over 4 dagen vakantie
Janet d'r nieuwe wasmachine, amerikaanse koelkast, droger en tv vanmiddag gebracht
Nathalie morgen een sollicitatiegesprek, Succes
Wauw, Marleen, die laatste echt geweldig
Jemig, Eva, arm poesje Warm houden denk ik?
Zo, godzijdank doet mn hand niet echt zeer meer En nee, niet in een emmer gehouden vannacht Gewoon een doekje natgemaakt, in de vriezer gestopt en een half uurtje gewacht
hihihihi Lois! leon is blond, langzaam praten.... oh nee, dat was jou t-shirt toch? hihihihi thank god voor de rooie stier, die sleept me door de laatste werkdagen heen.... vnvd lekker 1 op 1 met Niamh buitenrijden
Volgens mij valt t met die staar wel mee,ze gaan wel aan de schijt.Succes met poezel,evt water met wat druivensuiker,geven wij ook aan net bevallen moeders.
Net filmpje gezien en dat ding maar zwiepen met die staart.En de gritdjes gespot.
Nou dames,das niet zo netjes he,roddelen.moet ik er bij zeggen dat ik wel gelijk ging kijken om wie t gaat
Ga lekker rijden,doei
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-09 14:26
eefje03 schreef:
Nou dames,das niet zo netjes he,roddelen.moet ik er bij zeggen dat ik wel gelijk ging kijken om wie t gaat
Nou katje is opgehaald. Wordt met 1 hand in een wasmand met 2 gaatjes gepropt, kijken of ze gechipt is, en in de achterbak gesmeten..... Nouja ik heb m'n best gedaan
Ik heb het filmpje ook gekenen, vreselijke combinatiets zatern er tussen (naja ruiters bedoel ik)
Eva je verteld niets nieuws over de Dieren ambulance, heb er erg slechte ervaringen mee, evenals de dierenbescherming in nederland. Ik hoop dat het katje het redt, arm dier...
Leon aan de flauwe kant, zout nodig?
Marleen echt mooie foto's zeg! Je kudde ziet er top uit. Toch mis ik Mirthe wel op de foto's