Oeeeh.. Wat een gave foto's allemaal zeg!

Heb de nacht overleefd..

Ga zo werken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat wordt 'ie al groot he? Gave foto's! Ben er blij mee om hun weer effe te zien...
... wat zien ze er stuk voor stuk goed uit, Leo ! Kan me bijna niet voorstellen dat ik de helft van dat moois over een paar weken weer hier thuis in de wei heb staan ... maf hé ... 
... wat wordt ze al grooooot ... en wat een sokjes al .... en Kyara zo mooi rond .... en .. en .. en .... zucht ...

Jessie was helemaal verrukt van hem, hing er steeds boven en vond het maar machtig interessant. Ze liep ook goed, dus ik hoop dat dit zo doorzet. 

mee, hij had er geen zin in. Later was het toch wel leuk, en kreeg hij er lol in. Er kwam nog een vrachtwagen+oplegger met daarop een caravan langs, hoop recreatieverkeer, en meneer gaf geen kik. Koele kikker
Later zag de Ijs de brug niet zo zitten, dus ik liep zonder denken met Flynn naar voren, en hij wandelde er zo over heen, alsof hij nooit anders deed. Gááf paard wordt dat later, hij is nou net één jaar en al volkomen verkeersmak. Wordt bijna saai
ziggy_janet schreef:hoe loopt Kascha nu marleen?
Heb me voor niets zorgen gemaakt! Gelukkig maar!
. De schuur waar de paarden in komen wordt hartstikke mooi (daar mochten we al in). De zadelkamer en de wasplaats zijn klaar voor gebruik en het beton was goed opgedroogd. We moeten nu nog de waterleidig aanleggen voor de waterbakken en schilderen. 

En Leon kan appelmoes met stukjes eten

) Maar verder weer overleefd..