jeetje wat gaat het had hier ik lees morgen wel effe bij
ben nu moe
ik heb mijn eerste werkdagje bij mijn nieuwe baas er op zitten
zal effe verslagje doen
ik ben net een uurtje thuis
ik had ook nog verjaardag van mijn schoonma
dus ik kom net thuis en ben het zat pfff mijn hoofd zit vol met spijkerbroeken hihi
ik kwam vandaag op mijn werk eerst daar rondgeleid waar alles ligt enz
uitleg van de kassa enz das een makkie ik ben zoveel verschillende kassa's gewent dat deze echt een eitje was
toen alle broeken na lopen pffff wat een modellen en soorten zeg jeetje dat is wel even denken hoor
je moet de namen weten en hoe ze vallen enz
en van alles wat je nog na kan bestellen en waar voorraad ligt
en ze hebben overal schriftjes voor
je leest eerst het schrift waar iedereen aan het einde van de dag in op schrijft wat ze hebben gedaan en wat er nog gebeuren moet evt en of er nog bijzonderheden zijn gebeurd
alles schrijf je op iedere dag
en je schrijft je uren op en bestellingen van klanten en opzicht meenemers
heel veel info op mijn harde schijf moeten opslaan ik heb er hoofdpijn van
heel wat anders hoor een kledingwinkel
ik ben gewent om door te gaan en geen minuut niks te doen
als ik aan het werk ben race ik van hot naar her
hier had ik even het gevoel dat ik er doelloos rond liep
dat was heel raar ik hoop dat ik daar aan kan wennen
tot dat er later vracht binnen kwam toen kon ik lekker uitpakken prijzen en labelen en een plekje in de winkel zoeken
dan gaat de tijd wat sneller daar hou ik van ik moet bezig zijn
nu is het ook de stille tijd straks word het weer drukker
het is de bedoeling dat ik binnen twee weken de boel alleen draai dus ik moet echt veel onthouden
maar dat komt goed ik heb er alle vertrouwen in mijn bovenkamer doet het goed whaha
ik sla het goed op mijn harde schijfje whaha
zo dat was mijn verslagje over vandaag
ik heb het de laatste tijd ergggg druk
dus ik heb besloten morgen menles af te zeggen want dat neemt best veel tijd in beslag en morgenavond komt mijn vriendin hier gezellig bijkletsen en wendy (vriendin) is morgen ook jarig en anders ren ik me weer voorbij dus ik ga eerst uitslapen
en dan s'middags een taartje eten bij wendy
dan lekker tutten met d-jee op mijn gemakje halstertje passen enz en s'avonds gezellig hangen met mijn vriendin en lekker kletsen
ik ga nu effe lekker hangen op de bank met shadowtje ( hond) en de poesjes en dan zo heerlijk dromen over spijkerbroeken
weltrusten iedereen
iedereen die morgen naar de keuring gaat heel veel plezier