aja, uiteindelijk de zaak verlaten met 2 rijbroeken, drie halsters, lading paardensnoepjes, staart & manen spray, halstertouwen, en ander moois..
dat alles voor ong. 80 euro.. best leuk toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt een King kind
Diaz schreef:Ik wil bij tentenkamp kijken volgende week, misschien dat ze nog/weer winterdekens hebben.. (rambo voor €50,- enzo) dan ga ik die vast kopen voor komend jaar.. 1 ding is zeker.. Diaz gaat onder de deken komende winter!!
voor Ellie.
want daar gaat t ook niet helemaal goed geloof ik.Heb jij je paard trouwens bij Kraak staan?
ennuh ik zie jullie morgen

. Wordt wel weer beter, ik moet alleen even in mijn werkritme zien te komen. Morgen ga ik mooie mannen kijken op de keuring, ik heb der zin in!!!! Een ultiem dagje ontspanning

. Verder loop ik met een jongen met (hoogstwaarschijnlijk) een verveeld gezicht
?
als groom.

Welkom!

Sinds kort heeft de boer ook een andere pony mét koetsje! Hij had beloofd om mij evt mennen te leren 
Ik dacht dat ik het voor sommige vakken echt slecht gedaan had, maar dat viel echt enorm mee! Mijn klastitularis (mentor) was héél blij.
En nu begin ik dus te twijfelen of ik wel echt van richting zou veranderen, aangezien ik dit niveau wél aankan...
Dus lekker veel bij Tink zijn
met wat geluk kan die er dan ook al op en anders nog even tot eind mei wachten