Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:maar Carolina; vergeet niet dat onderling B vaak ook voor veel mensen een indicatie is hoe je staat qua rijden.
om nou overal 7'ens en 8ten te geven terwijl er bepaalde dingen niet voor elkaar zijn.. dan is het nut van wedstrijd rijden er een beetje af lijkt mij
weet dat er verschillende ruiters meededen die wilden bekijken of ze startkaart waardig waren.
als ze dan elke keer onderling 200 punten zouden halen, denken ze dat ze B waardig zijn.. want ja.. ze rijden immers die proeven.
dan kom je toch echt van de koude kermis thuis als je dan officieel start en bijna verlies gaat rijden.
SpeedyCorsa schreef:Nou ik moet zeggen dat ik mooi gejureerd ben226punten (in de A dus). En er stonden ook een aantal leuke opmerkingen op, die ik eens ga bestuderen om er nog wat van te leren (of de mening misschien niet te delen
).
carolina1278 schreef:SpeedyCorsa schreef:Nou ik moet zeggen dat ik mooi gejureerd ben226punten (in de A dus). En er stonden ook een aantal leuke opmerkingen op, die ik eens ga bestuderen om er nog wat van te leren (of de mening misschien niet te delen
).
Ik had helaas niet veel opmerkingen.... jammer kun je er ook niet van leren
carolina1278 schreef:Lowara schreef:maar Carolina; vergeet niet dat onderling B vaak ook voor veel mensen een indicatie is hoe je staat qua rijden.
om nou overal 7'ens en 8ten te geven terwijl er bepaalde dingen niet voor elkaar zijn.. dan is het nut van wedstrijd rijden er een beetje af lijkt mij
weet dat er verschillende ruiters meededen die wilden bekijken of ze startkaart waardig waren.
als ze dan elke keer onderling 200 punten zouden halen, denken ze dat ze B waardig zijn.. want ja.. ze rijden immers die proeven.
dan kom je toch echt van de koude kermis thuis als je dan officieel start en bijna verlies gaat rijden.
Ja dat is wel logisch en dat snap ik ook wel, maar heb gewoon een grote hekel aan 6jes jury... is iets goed geef dan ook de goede punten, is iets niet goed geef dan slechte punten, maar doe niet telkens een 6 en er dan niets achter zetten, dan weet je nog niet hoe of wat!
Maar ik ben heel tevreden hoor en heb het ook naar mijn zin gehad!
Leonoor schreef:Carolina, je bent gewoon een zeur![]()
M_D_H schreef:wist je carolina, dat als je overal een 6 voor haalt je al 180 punten dus 1 wp hebt
dus dat een 6 gewoon een voldoende is
dus eigenlijk heb je het gewoon heel erg goed gedaan