Vind ik niet chantal, die man steekt super veel geld in aanbouw van nieuwe paddocks, en hij zet ze dan ook nog buiten voor me, m'n paardje staat lekker veel buiten!!! Ik vind 25 euro wel een schappelijk bedrag
HAHAHA hebben jullie nieuwe reclame gezien van de BCC, met die zingende shet ?
mnkortleve
Geplaatst: 15-10-09 21:26
Grit Lekker thee geleut. Je kan ook snoerloze scheerapparaten krijgen. Je heb scheerapparaten die ook voor beiden zijn, je kan er zelf voor kiezen om er een grover of fijner mes op te zetten, wij hebben hier bij de koeien nooit strepen John scheert zelfs de uiers er mee. Van een bot mes kun je ook slechte resultaten hebben hier word hij na zo'n 15 koeien weer geslepen. Je kan met de haren mee scheren en tegen de haren in dat scheelt de helft wat lengte betrefd. Lekker sportief geweest.
draaakje Zadels passen hopelijk vind je iets geschiks voor hem. Leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Sita_ Mooie pic.
TinkerVlot Druk. Er moet nog heel veel aan dat huis gebeuren. Taxi voor een eventueel uitje. Morgen Roos halen en gelukkig is alles goed gegaan met Boris.
grrr Lekker dat ze het zo goed gedaan heeft.
_janet_ Fijn dat jullie de vloer hebben.
Resi_lover Wat een raar gezicht dat scheren wel mooie pics. Ik ben zelf zo blij dat Bonny nu eindelijk een wintervacht krijgt die heeft ze de laatste 2 jaar nauwelijks gehad. Als het nodig is, is het nodig hoor.
Puchje ziek. Die ringen voor die halsters verkoop jij die ook??
Paintlinger Ook al niet lekker geweest, hopelijk nu geen last meer.
Lucy_1 Wat een water staat er in die bak is het van de week niet droog geweest bij jullie?
snowdon Andere mooie vent gezien. Mooi schilderij zeg!!!
ellieellende
eefje03 Jammer dat sommige mensen zich echt niet weten te gedragen.
A_Pallieter Klink lekker goor zo'n haas, hier liggen er ook geregeld achter de omheining de hond van de buren jaagt op de ontsnapte van de fokkerij.
Mallow Ik heb ook wel eens zo'n iemand als stalgenoot gehad vreselijk als ze beloven om je paarden even buiten te zetten en dan staan ze eind vd middag nog binnen zeg dan niet dat je het doe denk ik dan. Wel lekker zeg paddocks voor de winter.
Wie gaat er volgende week naar die keuring?????
Sita_
Geplaatst: 15-10-09 21:27
A_Pallieter schreef:
is hij alweer zo groot sita! Word tijd voor nieuwe fotos dus
* hint hint
Komt er aan!
Puchje
Geplaatst: 15-10-09 21:27
mnkortleve schreef:
Puchje ziek. Die ringen voor die halsters verkoop jij die ook??
Wie gaat er volgende week naar die keuring?????
Ja, moet je Lilian (LilianR) even een PBtje sturen.
En jep, keuring ga ik naar toe
snowdon
Geplaatst: 15-10-09 21:28
Mallow schreef:
HAHAHA hebben jullie nieuwe reclame gezien van de BCC, met die zingende shet ?
Ze zijn nu 5 maanden... Het lieve pupje is er wel af ja! Kleine terrors zijn t!
mnkortleve
Geplaatst: 15-10-09 21:33
Ik heb dus eigenlijk soort wat afgesproken, maar ik zou ook graag naar die keuring willen gaan en als er nu best veel uit dit tpic gaan dan zou ik het helemaal leuk vinden om te gaan.