Ja heb al aangegeven alleen op zondag en genoeg ruimte tussen jou en desi en dus A/B
Ah maartje je bent vast niet de enige die nog beetje aan galop moet "sleutelen" en Ja Puck mag niet meer klagen over galop
Trea
Geplaatst: 11-08-09 10:46
grid schreef:
O ja Ellen Desi met Hobje mag gewoon A/B proef starten
Gelukkig, na dat ik die proefjes zondag hoorde dacht ik daar komt ze nooit uit. Maar ze heeft me wel eens vaker verrast dus wie weet de volgende keer heeft ze wel zo iets van ik wil ook wat de grote doen .
grid
Geplaatst: 11-08-09 10:48
O ja en trea natuurlijk
Ja dan zegt ze dadelijk ineens waarom heb ik een ander proefje
draaakje
Geplaatst: 11-08-09 10:56
het is denk ik al een half jaar geleden dat ik in een bak heb gegaloppeerd (onder het mom, als de rest nog niet super gaat proberen we dat wel later ) ach, we zien wel, buiten gaat het tegenwoordig best gecontroleerd ik ga gewoon lekker oefenen en zie wel wat er van komt
ellieellende
Geplaatst: 11-08-09 10:58
hahahaha daar heb je best kans op! pfffff ik kan niet meer..... de laatste loodjes....
als je 1 proef rijdt is het gewoon de eerste proef van de maand toch grid? en ik zie dat je voortaan niet meer hoeft te groeten, begin je dan gelijk met je proef of mag je net als eerst nog een rondje stappen/draven voor je begint? (jaja, hier spreekt iemand zonder ervaring )
grid
Geplaatst: 11-08-09 11:12
Yep is dan 1ste proef vd maand Meestal draaf op stap je richting de jury dan zeg je even wie je bent en hoe je paard heet en dan kun je meestal nog wel rondje rijden voor voorlezer mag beginnen met lezen en dan begint idd je proef gewoon vanaf A
Tip als je je ze goed de bak wilt laten zien ik rij dan expres de verkeerde kant op dus als je rechtsom binnen moet komen rijd ik linksom meld ik me rij verder op die hand dan van hand veranderen en starten vooral in het begin vond ik dat fijn dan had Say stiekum al vanaf beide zijden de bak gezien
Doe ik ook Ingrid... hihihi, volgens mij de meeste wel idd. Niamh twijfelde over de jury hokjes, die had ze dus nog nooit gezien, heb alleen nog maar aan wedstrijden meegedaan waar de auto als juryhokje fungeerde. Maar meestal zie je aan Niamh niet wanneer ze iets spannend vind, dat voel je vooral. En als je het ziet, dan is het meestal nep en baldadigheid! Anders ga je gewoon een keer naar een wedstrijd kijken Maartje! Kijk je op startlijsten.nl wanneer er bij jou 1 in de buurt is, en dan gewoon bij de klasse B gaan kijken! Wordt je al veel wijzer van.
grid
Geplaatst: 11-08-09 11:45
Ja idd de meesten bij KNHS doen dat wel zeker met van die hittepetitjes die niks gewend zijn en dus al bijna niet bij de jury kunnen komen
Bij Say zie je het trouwens ook niet en voel je het idd alleen. Het voelt alsof je er met de rem op rijdt Soms best irri want dat zit iedereen zo van die van jou vind ook niks eng, terwijl ik in heel der lijf spanning voel en ze met losrijden dan heel kort/dribbelig draaft en in de proef niet vooruit te branden en/ of enorm scheef gaat lopen
O ja da's ook een goeie idd gewoon keer in de buurt gaan kijken. Hielp Puck volgens mij ook al goed toen ze de anderen zag losrijden zo van O dat kan ik ook (of beter)
Laatst bijgewerkt door grid op 11-08-09 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt
hmpf, kijk net op startlijsten voor de wedstrijd waar ik zondag aan mee doe.... het meeste is op zaterdag, alleen zondagavond een groepje B, moet ik op zondagavond gaan rijden.... is het iig niet druk... saai.
grid
Geplaatst: 11-08-09 11:48
pff da's wel saai idd maar je hoeft wel niet vroeg op
Jullie praten teveel! Zo ff bijlezen, maar wou ff vertellen dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb! Hoera! En ook nog waar ik niet eens een brief heen heb gestuurd Bij de politie in Assen! Duimen jullie voor me?!
Ik twijfelde ook zo erg of ik wel knhs moest gaan starten, dus ik een paar keer mee met onze stalhouder om voor te lezen en te groomen, heb me serieus waar ziekgelachen om sommige combinaties. En je ziet er ook veelbelovende combinaties tussen, maar op zich houden Niamh en ik ons redelijk staande in de knhs competitie. Het is gewoon leuk, motiverend en je rijdt met een doel, je leert na elke wedstrijd weer iets, waar je dan aan kan gaan werken.
grrr
Geplaatst: 11-08-09 11:55
Wedstrijden brrrr.... zal het nooit durven denk ik... Vind het vaak ook niet leuk om te zien, maar goed...
Even wat fotootjes hoor! Ben zo trots!
En dit.... belooft voor ons hopelijk een leuke toekomst, met heel veel ritten samen. Moet mezelf echt inhouden soms om niet al echt met ze te gaan rijden...
grid
Geplaatst: 11-08-09 12:04
* duim duim duim*
en Ja idd ook veel veelbelovende combinaties, maar die vliegen vaak ook door de klasses die kom je maar heel even tegen
Ik vond het idd ook erg leuk, motiverend en je had idd een doel en soms ook een (extra) Drive om net iets meer te proberen dan waar ik normaal al stopte en zoiets had van ach laat maar... en je kon dan ook "testen" of het werken daaraan ook resulteerde in andere waardering en je komt erachter dat het best goed gaat zo tussen de "KWPNers" en dat voelt ook wel goed Is best goed voor je zelfvertrouwen Oké soms snap je de punten niet helemaal, maar over het algemeen kon ik me er erg goed in vinden
wedstrijden, hmmm weet niet.. niet met Snowdon in elk geval
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-08-09 12:13
Geweldig helemaal into de wedstrijden hier. Ben jaren meegeweest naar wedstrijden (ben als voorlezer 3 ringen verder nog te horen), heb gelachen, maar ook veel gezien waarvan ik denk Paarden die na een Z-proef op een kampioenschap helemaal verrot wordt geslagen op het achterterrein. Alsof het dan nog zin zou hebben (heeft dat ooit zin) en alsof de spanning in de proef aan het paard lag. En ze reden toch maar mooi Z op een kampioenschap, als het dier echt een rotbok was waren ze daar toch nooit gekomen? Op zulke momenten zie je dat paarden toch wel veel van ons pikken.
Ziet er geweldig uit Marleen, kan me voorstellen dat je niet kan wachten om er op uit te gaan.
wauw marleen! behang of iig poster materiaal hoor!! Ik duim Nathalie! (mmm politie? vertel!) En Leon? weer je nu zelf hoe je tobias kunt behandelen! pffff wat stinkt dat he? en verbaasd zijn over punten.... daar had ik dus zondag last van.... had voor mijn gevoel zelf best slordig gereden.... ???
grid
Geplaatst: 11-08-09 12:35
Oh die onderste foto Koning te rijk
Hoe groot is Banbay nu eigenlijk hij lijkt echt HUGE
@ Ellen tja maar toen je de rest zag snapte je het wel toch en het slordige viel trouwens helemaal niet op
Leon vervelend hè die probs maar gelukkig sta je in ontzettend leuke mooie omgeving dus eigenlijk geen vervoer nodig toch Ben benieuwd hoe het met Say weer zal gaan 23ste of zal ik 22ste maar vast beginnen
Jongens heel even ego. Ik heb net een kat gevonden, vel over been.. Beestje wat te eten en melk gegeven, dierenambulance gebeld, maar weet niet eens of hij/zij het nog 2 uurtjes volhoud. Maakt ook vreselijk vreemd geluid met eten. Wat te doen ??