Zo, bijgelezen. Veel foto's, dus dat leest snel . En profielen zijn aangepast. Heb ze bekeken. Gellukkig zijn er meer mensen die slecht kunnen kiezen, is mijn profiel niet de grootste fotobom.
In ieder geval veel moois gezien en mooie verhalen gelezen. TK hartstikke sjans, maar wijst hem genadeloos af. Maar de aanbidder heeft een plaat voor zijn hoofd en blijft stug volhouden
Prada; geloof dat jullie toe zijn aan hogere hindernissen
Hele middag bij Vince geweest Was gelukkig een keer niet koud. Soms beetje regen, maar goed te doen. En nu ga even gastvrouw spelen en er komen zo drie vriendinnen theedrinken en veel chocola eten
Wat een bútweer Hele middag in Groningen geweest, drukdrukdruk
Kreeg net een mailtje van een vriendinnetje, ik ben tóch op Google te vinden Stond toen 'model' voor de schoolopdracht van haar. Nou ja, je kan slechter op Google staan toch?
En welke foto ik net toch vond. Heb me tranen gelachen in de trein. Hahahahahahahahahahahaha Plukkie de wijsneus hoor Was in November '07, toen mijn paps wekelijks foto's doorstuurde naar mij in Ierland. Wat een koppie heeft hij hier
Resi_lover
Geplaatst: 16-02-09 20:31
Leuke foto Joyce Gezellig avondje dus rit Leuk berdien
even een ego berichtje, Net op Balou gezeten en hij was super braaf! hij zit heerlijk! af en toe wat spanning zodat hij klein sprintje trekt maar hij herstelt zich onmiddelijk. Heerlijk, toppownie aantal rondjes door de bak gestapt en toen was het klaar! echt helemaal super, nu verder opbouwen met deze kanjer!