Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, Wat is snowdon's afstammeling? Hij is echt prachtig zeg! 
! De jury legde bij iedere oefening precies uit wat ze wilt zien en ik heb nog wat tips gekregen. Ook nog wat kleine dingetjes geleerd die ervoor zorgen dat een oefening er veel beter uitziet
. Ik schrok er best van hoeveel je wel niet kan zien en horen bovenin zo'n hokje. Iedere ophouding of schopje valt direct op..
! Eevj schreef:Super leuke foto's leon, Wat is snowdon's afstammeling? Hij is echt prachtig zeg!
*ik groei weer n beetje*
snowdon schreef:Eevj schreef:Super leuke foto's leon, Wat is snowdon's afstammeling? Hij is echt prachtig zeg!
Dank je! Mijn trots en zaligheid*ik groei weer n beetje*
Helaas is zijn afstamming onbekend en heeft hij voorzover bekend en verwacht geen afstammelingen
, komt hij uit ierland? Of is hij hier in nederland geboren? 

. Sita_ schreef:Amy komt van '96.. Die is waarschijnlijk wel in Nederland geboren, haar geboorteplaats is Maasdam, maar dan waarschijnlijk uit een merrie uit het buitenland..
?
sterkte nog met je hand Petra!

Eevj schreef:Sita_ schreef:Amy komt van '96.. Die is waarschijnlijk wel in Nederland geboren, haar geboorteplaats is Maasdam, maar dan waarschijnlijk uit een merrie uit het buitenland..
Weet je haar ouders ook niet?
Alleen dat ze van '96 is en dat ze in Maasdam geboren is/1e eigenaar is geweest.. Dat staat namelijk in dr entingsboekje..