[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:18

ingrid, leuk cadeau, wanneer ben je precies jarig

CF, ik rij eigenlijk altijd met niets hihi, je mag wel eens komen kijken hoor, of het zelf ervaren
weet alleen niet hoe lang of hoe zwaar je bent, niet l*llig bedoeld maar fig is best klein en smal, vind mezelf 75 kilo net kunnen eigenlijk, iets meer kan ook wel hoor, t is geen zwaar werk voor hem
sterkte met je voet!

mazzelmeid, kaylen word groot en breed, wowie

silas, echt balen van je auto zeg... sterkte hoor

figje was aardig ok vanaaf
ben er ff op gesprongen met niks en ben toen het paardje van mams gaan 'cutten' haha, heb veel grondwerkoefeningen met hem gedaan terwijl ik op figor zat, zonder touw of iets, echt super
trots op beide ventjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:19

Trouwens Annick, ik heb je filmpje nog kort bekeken, maar pc liep vast... Dus ik laat het maar zitten Wat ik zag, zag er weer wel leuk uit!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:58

@ Annick, leuke filmpjes. Ik weet niet wie de aanjager is, maar 't is logisch dat Damian even in protest kwam, die man stond in de positie waar je gaat staan als je een paard wilt afremmen. Lekker dier dat knolletje van jou! Het leek ook 1x alsoftie naar je keek van "doe 'k het zo goed, mam?"

@ Silas, balen van je auto

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:03

Tsja die aanjager... daar hebben we meer negativiteit over Maar maakt verder niet uit, het is allemaal goed gegaan!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:09

snowdon schreef:
Tsja die aanjager... daar hebben we meer negativiteit over Maar maakt verder niet uit, het is allemaal goed gegaan!

roeien met de riemen...

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:12

Maar verder is ie wel aardig hoor.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:19

Voor de geinteresseerden, hier de link naar mijn shettepet
viewtopic.php?f=53&t=476769&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Silas, baaaalen van je auto....weet hoe het voelt, de mijne moest er eerder dit jaar aan geloven......oliebol!

Had Fig nog last van vocht Roos?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:24

Hahaha, wat zijn jullie weer heerlijk droog.

Wat mijn pa trouwens nog wel jammer vond was dat je geen programmaboekjes kon kopen? Stond wel op, losse verkoop 2,50 oid (weet niet meer, mijn pa heeft hem van de eigenaresse van Judith per ongeluk gejat, dus is nu weer op de bus naar haar). Maar bij navraag konden er geen meer gekocht worden? Nu heb ik het maar gekopieerd op stage ter herrinering...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:28

Silas dat is echt balen van je auto, wat voor geluid hoor je dan ben wel heel benieuwd, Balen hoor en dan die dikke rekeningen van de garage daar wordt je niet echt vrolijk van,

Wat ben ik toch altijd blij met mijn vader als ik die auto ellende steeds hoor,

Verder vind ik Kaylen een prachtig veulen en precies wat je zegt baileys zo groot als Biggels hoeft ook niet die heeft ook een heel andere bouw,

Jellie gelukkig heb je je trouwring weer gevonden zou balen zijn als hij echt weg was zeg,

Verder wel bijgelezen maar ben de rest weer kwijt,

Vandaag weer op stal geweest en Lonan liep weer heerlijk, En dan loop ik met Lonan langs Biggels, dan stopt Lonan even en staan ze heerlijk samen te neusen allebij oortjes naar voren, volgens mij vinden ze elkaar echt heel leuk, Meschien voelt Lonan zich nu wel minder alleen met een soort genoot op stal, Biggels gaat ook erg hinneken als ik met Lonan naar buiten ga om te rijden van he waar ga je heen, Echt heel schattig,

Verder worden ze vandaag geent ook tegen droes deze keer dus dan is dat ook klaar,

Nou verder niks te melden weltrusten

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:36

Maya schreef:
Wat mijn pa trouwens nog wel jammer vond was dat je geen programmaboekjes kon kopen? Stond wel op, losse verkoop 2,50 oid (weet niet meer, mijn pa heeft hem van de eigenaresse van Judith per ongeluk gejat, dus is nu weer op de bus naar haar). Maar bij navraag konden er geen meer gekocht worden? Nu heb ik het maar gekopieerd op stage ter herrinering...

Ze waren te koop op het secretariaat. Had er nu niet zoveel bij gemaakt, want elke keuring hielden we er tig over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:42

Hij zei wel dat ie geweest was, maar dat er niemand bij het secretariaat stond? En ook geen boekjes te zien waren? Nja, doet er verder niet toe meer

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 04:04

Goedemorgen allemaal,

Ik ben er weer klaar voor, ga weer een poosje enveloppen vullen

Heb vanmorgen een gesprek met de gemeente over de plannen en hoe nu verder en de benodigde vergunningen, best spannend.

De longen van mijn moeder waren goed dus het komt echt bij haar hart vandaan, daar moet ze nu weer mee verder met testen, dus afwachten maar weer.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 07:07

Goeiemorgen!

Leon, wijs het schoonheidsfoutje maar een keer aan!
Zelf had ie van mij meer de aftekeningen van papa mogen hebben, maar kwa karakter/bouw/behang is ie wel helemaal naar m’n zin

Fijn dat het goed gegaan is met de castratie, xena!

Echt super hoe groot dat vertrouwen met jou en je paardjes is, Roos, vind het altijd heel mooi om te lezen!

Showgirl is stoer!!!

Lief dat ze zo naar elkaar hinniken, Dobbel, echt 2 maatjes dus!
Super dat het rijden ook lekker ging!

Jean; Heel veel sterkte met je moeder, ik hoop dat ze de oorzaak snel vinden en het beter gaat met je moeder!

18 oktober heb ik m'n eerste autorijles
Dat wordt nog wat

Ik ga opschieten, anders ben ik zo weer te laat op stage

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 07:26

Goedemorgen!!!

Heb ff weinig tijd...

Silas, balen van je auto!!

Mooie foto's voorbij zien komen...

Zondag gaat Lisje weer voor de kar... Oh ik vind het zo leuk!!!

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 07:43

Goede morgen,

Zo wat een ochtend, berg werk op mijn buro en ik heb geen zin.
Vanochtend bijna een ongeluk in de mist, iedereen begint zo maar te remmen terwijl er niets aan de hand is...... pfff nou ja ik ben op mijn werk.
Dat beloofd niet veel goeds in ieder geval.
De PVE onbereikbaar.... die mevr. Vonk is moeilijk te bereiken hoor.
Nou ja straks maar weer proberen of hopen dat ze terug belt.
Ach als straks de zon gaat schijnen komt alles weer goed

Zo hier weer een berg berichtjes zeg.
Silas haar auto kaduuk, balen zeg, ik leef met je mee.

Jean, sterkte met je moeder, dat wordt dus weer onderzoeken afwachten.

Wenk, leuk dat je zo geniet van het menen met Lisje, ik ben er ook aan verknocht.
Nu nog met de shetties natuurlijk maar strakkies met onze Joe

Ook las ik nog iets over een castratie die gelukkig goed gelukt is.
Ja is toch altijd weer een risico.
Gelukkig goed gegaan dus.

Dobbel, jouw paardjes worden nu al echte maatjes?
Leuk hoor.

Mazzelmeid, bijna je eerste autorijles....... spannend hoor.
Ik weet het nog als de dag van gisteren en dan dat examen van de zenuwen brrrrr.

Zo, nou ik ga aan de slag kom strakkies nog bijlezen.
iedereen een leuke dag.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 07:45

Silas - balen van je auto, mijn auto moest er ook aan geloven in juni van dit jaar. Heb dus al enige maanden geen auto meer en ben afhankelijk van anderen als ik de paardjes naar een andere weide moet verhuizen. Ach ik moet zeggen het lukt me aardig zonder auto tot nu toe. Elk nadeel heeft ook zijn voordeel: je hoeft geen cent meer te betalen aan brandstof en verzekeringen, scheelt toch weer veel per maand.

Jean - de organen worden allemaal minder als je ouder wordt helaas, veel sterkte met je moeder, je hebt er helaas maar 1 van

Mazzelmeid - ben benieuwd wat Leon jou aan te wijzen heeft, veel succes met je eerste autorijles!

Dobbel – Tinkers worden echte maatjes voor het leven, ze zoeken elkaar toch op, leuk is dat he, ik liet de paardjes ook altijd ruiken aan elkaar als ze op stal stonden, leuke foto’s van Biggels

Jellie - je trouwring is gelukkig weer terecht....

Xena - Yugioh ontmand, ach gossie toch

Chubby – nog ziek? Beterschap joh.....

Gisteren weer even bij de paardjes geweest, ik kom er om de 2 dagen z’on beetje, probeer wel elke dag maar dat lukt me niet altijd, er gaat wel elke dag iemand meerdere keren kijken trouwens, Nikita hinnikt altijd als ze me ziet, dat is zo lief

Maxolo daar gaat het ook heel erg goed mee, hij heeft het bijzonder goed naar zijn zin bij zijn vriend Joost. Ze eten hoofd aan hoofd, wat wil je nog meer?

Even een paar foto's van Romy, ze krijgt al aardig wat sokken gelukkig, vind ik wel mooi bij een cob.

Afbeelding

Afbeelding

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 08:07

Goedemorgen!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 08:17

GOedemorgen....meld me even vlug.vlug even post kijken en dan het gesprek op school van mijn zoontje.Meteen de reden voor mijn weinige aanwezigheid.het gaat niet zo goed met hem op school. (zit op speciaal onderwijs ivm ADHD /PDDNOS) heb "pieperdienst".zodra het niet goed gaat moet ik steeds komen. Nu een gespek over hoe nu verder???slapeloze nachten en grijze haren !

straks even bellen hoe het met yugioh is gegaan vannacht.Vast wel goed anders hadden ze wel gebelt!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 08:19

bedankt allemaal, ik weet dienie dat het zo is alleen vaak wil je er niet aan, en mijn vader is 3 jaar geleden al overleden, nou ik mis hem nog iedere dag.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 08:36

goedemorgen,

#dobbel: de auto maakt een geluid alsof er iets aanloopt en piept/kraakt wanneer de snelheid helemaal afneemt.... De garaga heeft hem helemaal nagelopen maar kan niks vinden.... waarschijnlijk gaat de kadan of de middenlager binnen kort stuk......aaaaaaah

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:07

goede morge!
roos: lijkt me heel leuk om mee te maken! we maken wel een keertje een afspraak.. en ik weeg 60 kg, dus moet lukken ofniet?

leuke merrie die romy zeg!

xena: wat vervelend zeg! mijn neefje heeft ook adhd, en is ook heel erg vervelend tegen zijn ouders en zusje, heeft geen respect enzo voor ze.. maargoed dat is weer een ander verhaal..

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:14

Morguh,

Maandafsluiting is grotendeels afgehandeld dus weer ietsje meer tijd voor jullie nu

scrollt naar onderen om te reageren op die berichten

Voorbrengers/aanjagers: tja, beste stuurlui staan aan wal en daarom hebben wij Fayette dit jaar dus zelf voorgebracht Maar het is en blijft een kunst om zoveel verschillende (types) paarden zo voor te brengen dat ieder paard goed tot zijn recht komt. Een Vanner voorbrengen is, imo, weer heel wat anders dan een Grai voorbrengen. Laat staan het verschil tussen een Tinker en een KWPN-er waar veel voorbrengers toch ook voor lopen.

@ Silas: sterkte met je bankrekening en je Tuf. Is niet leuk om zoveel te moeten repareren aan een auto die eigenlijk het geld niet meer waard is....

@ xena: ik zou eerst er voor zorgen dat Yugioh op jouw naam komt te staan. Dus stuur dat wijzigingsformulier op naar het ICS en wacht tot hij op jouw naam staat. Eenmaal op jouw naam kan je gelijk weer je lidmaatschap opzeggen en Yugioh uit het stamboek laten uitschrijven

@ Cheveyo: wat een lief Shetje heb je zeg

@ Jean: sterkte met enveloppen vullen, met de gemeente vandaag en met je moeder Wel fijn op zich dat je weer iets van haar lijstje kan afstrepen (haar longen) en dat de dokters zich dus nu puur op haar hart kunnen richten. Een moeder/oma kwijt raken is nooit leuk. Roy's oma is 2 maand geleden overleden (91 jaar) maar ik mis dat lieve menske toch echt wel hoor...

@ MM: 18 oktober... ooooh, spannend!!

@ Sjoe: heb je de PVE al kunnen bereiken?

@ NikitaGoGo: Romy is zooo lief Als ik het geld en de ruimte had kwam ik je van haar wel even verlossen hoor

Verder hier weinig te melden.
Gisteren Hercje even preventief ingezeept met Sebacil. Hij is nu alweer een aardig wintervachtje aan het ontwikkelen en ik ben die rotluizen liever deze keer voor. Silas heb jij enig idee of je het ook weer moet uitspoelen of gewoon op laten drogen? Ik had het met een borstel er ingeborsteld, even in laten werken en daarna weer de spuit op Herc en hem wat afgespoeld.
Fayette had gisteren lekker een dag vrij en vandaag ook. Morgen komt TanteMiesje weer om haar te pesten en dan kan ik van het weekend daarmee doorgaan

Grinnik... komt hier net bij ons kantoor de plaatsvervangend directeur langs gelopen. Kijkt naar binnen, kijkt nog een keer, komt naar binnen en zegt tegen me: "Wat kijk jij chagrijnig naar je beeldscherm!" Ik:"Dat is geconcentreerd kijken (naar bokt.nl )" Hij: "Nou, dan wil ik jou niet mee maken als je echt chagrijnig bent. Laat staan als je boos bent." Hihihi, die vent is echt lachuh

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:23

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:25

dat is zwaar kl*te

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:29

silas schreef:
goedemorgen,

#dobbel: de auto maakt een geluid alsof er iets aanloopt en piept/kraakt wanneer de snelheid helemaal afneemt.... De garaga heeft hem helemaal nagelopen maar kan niks vinden.... waarschijnlijk gaat de kadan of de middenlager binnen kort stuk......aaaaaaah

Dus als je remt of het gasloslaat zodat de auto langzamer gaat dan gaat hij piepen kraken, Ik zie mijn vader vanmiddag ik zal hem eens vragen of hij er zo wat van kan zeggen,

Aan de ervaren tinker eigenaren, Lonan en Biggels kunnen het nu super met elkaar vinden, maar ik ben benieuwd hoe dat is Biggels groter wordt aangezien het wel 2 hengsten zijn voorlopig tenminste, Zou het zo goed blijven gaan of zou er een klink komen zodra Biggels ouder wordt en brutaler, Daar ben ik wel benieuwd naar,