Voor 't eerst sinds 10 jaar (of al 11) weer alleen de bossen in de geweest. En voor Dana en mij al weer een jaar geleden dat we uberhaubt met andere in de bossen gingen. Dana is een beetje druk geworden sinds haar prednison kuurtje. Ofja druk, ze is gewoon haarzelf zoals ze moet zijn. En ik was nog banger geworden. En ineens het lef moment gepakt en alleen naar buiten. Dit was mijn grootste wens. laatste keer was met mijn verzorgpony die ik al 10 jaar niet meer rijd. Zooooo trots op Dana en stiekem ook mezelf. En zelfs meteen dan ook maar alles gedaan. Voor 't eerst sinds 3,5 jaar op de zandvlakte gegalopeerd..
Hierbij stellen wij onze Tinker ook even voor. Dit is Flynn, een Tinker ruin van 14 jaar, 1,46 meter hoog en al 4 jaar in ons bezit, naast een Fries. Flynn is een soort van bomproof en geniet van bijna alles, of het nu een buitenrit is of een wedstrijd. Maar als hij z'n bokkepruik op heeft, heeft onze dochter haar handen vol aan hem. Dan is het ineens een echte Tinker
Hee, ik herken Flynn! Die heb ik toen gezien bij de sokkenwasrit. Een opvallende verschijning, wat een knapperd
Marretjuh
Geplaatst: 12-03-15 22:22
Laatst met m'n jonge hengst Hayo een rondje buiten gedaan in de lange lijnen en ook even langs het hertenkamp gelopen. De hertjes gingen er snel vandoor, maar de geiten vonden het wel leuk.