CPL is een chronische aandoening die zorgt voor problemen met de vocht-(/lymfe) afvoer in de benen.
Ik heb mn laptop dood
Als je weet wat ik allemaal met dat ding doe dan weet je dat er ook een stukje van mezelf is gestorven
Gelukkig mocht ik van Jessica en Johan een mini-laptop lenen 
Verder ook niet zo lekker hier
Caily is gelukkig wel weer wat opgeknapt, nu iedere dag vechten om de psyllium erin te krijgen, maar dat is te doen. Ben er een tijdje terug eens afgevallen omdat ik achterstevoren erop zat en ging draven (weten jullie nog?
) Nu ben ik reumatisch en is er wat onrust ontstaan in de heup waarop ik viel, heb nu een slijmbeursontsteking. Hij is vrijdag voor de tweede keer ingespoten, verschrikkelijk, maar het helpt wel! Nu maar hopen dat het ook weer rustig wordt daarbinnen, inspuiten is niet bepaald goed voor je lichaam....
Mag dus voorlopig ook niet paardrijden, eigenlijk zou het beter zijn om helemaal te stoppen, maar daar moet ik nog niet echt aan denken. Wil sowieso dit zomerseizoen volop proberen te rijden, daarna zien we wel weer. Hou goede moed, ik moet en zal een keer naar de Tinkerdagen, naar het strand, endurance, TREC en crosstraining 
Ga me met deze laptop nog even niet wagen aan bijlezen, sorry dames.
Heb wel gehoord over Diablo en Mack verkocht, heftig. Hoop voor jullie dat je net die ene gouden appel tussen die velen rotte uit hebt weten te plukken, en dat dit avontuur ook voor beide heren die nu daar staan goed af zal lopen!
Verzorgsters, tja, zo gaat het overal hoor, hoor het oa bij de eigenaar van Kyra ook, en als je gaat kijken liggen de verzorgpaarden voor t oprapen. Ik kreeg op Caily wel heel veel reactie's toen, maargoed. In praktijd doen ze t half, of niet, of ze verkopen naar verloop van tijd een eigen paard en gaan hun eigen weg. Ik heb bij Thig een hele toffe meid gehad, maar die ging emigreren naar n paar maanden
Begrijpelijk hoor, dat ze hun eigen weg gaan naar verloop van tijd. Ik stop binnenkort ook helemaal met het verzorgen omdat ik het gewoon niet trek dat anderen zeggenschap hebben over waar ik heel mijn ziel en zaligheid in leg. Ik ga enkel (voor zover mogelijk) paarden/Tinkers (in) rijden voor derden, heb er momenteel drie op de planning voor komend voorjaar dus genoeg te doen