de linkergalop bij eros lijkt nu goed onder controle.nu nog stoppen waneer hij moet stoppen en dan zitten wel op de goe
de weg Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de weg
Als je weet wat ik allemaal met dat ding doe dan weet je dat er ook een stukje van mezelf is gestorven
Gelukkig mocht ik van Jessica en Johan een mini-laptop lenen 
Caily is gelukkig wel weer wat opgeknapt, nu iedere dag vechten om de psyllium erin te krijgen, maar dat is te doen. Ben er een tijdje terug eens afgevallen omdat ik achterstevoren erop zat en ging draven (weten jullie nog?
) Nu ben ik reumatisch en is er wat onrust ontstaan in de heup waarop ik viel, heb nu een slijmbeursontsteking. Hij is vrijdag voor de tweede keer ingespoten, verschrikkelijk, maar het helpt wel! Nu maar hopen dat het ook weer rustig wordt daarbinnen, inspuiten is niet bepaald goed voor je lichaam....
Begrijpelijk hoor, dat ze hun eigen weg gaan naar verloop van tijd. Ik stop binnenkort ook helemaal met het verzorgen omdat ik het gewoon niet trek dat anderen zeggenschap hebben over waar ik heel mijn ziel en zaligheid in leg. Ik ga enkel (voor zover mogelijk) paarden/Tinkers (in) rijden voor derden, heb er momenteel drie op de planning voor komend voorjaar dus genoeg te doen
HAPPY
.

die is zo hyper deze week. Zo, ma en di lange buitenrittn gemaakt en sindsdien is hij helemaal vrolijk en hyper
hij stond ook al te steigeren op stal hoorde ik
en vandaag met rijden wilde hij alleen maar hard
met een rustig galopje gooide hij ineens zn hoofd tussen zn voorbenen
had m snel terug dus hij kon niet meer bokken
hij was de hele weg helemaal vrolijk
ben ik niet gewend van mn oude mannetje
haha
viel weer eens op mn kont dus had nergens last van
zijn die extra vetjes daar nog ergens goed voor
merrie is 1, 65m dus viel van hoog
ik vond Diablo de leukste, maar Odjus is ook zeker niet vergeten. Wij (Jessica en ik) hebben jullie nog zien rijden, onze paarden staan in de weilanden tussen de huizen en bomen waar jullie omheen gereden zijn zeg maar. Had alleen niet door dat jij t was natuurlijk. Zei wel nog tegen Jes dat Madelief er netjes bij liep, haha.
daar was mn vorige pony ook erg goed in, die kon altijd zoooo onschuldig kijken als hij iets had gedaan wat niet mocht 
ben t nu wel zat de winter...

.