POLLO schreef:Nu zijn wij moe.. Maar hoe is dat bij de fam ruys???
Jullie zijn toch ook wel bekaf na zo'n weekend met die lastige meiden om je heen?
Wij zitten alweer aan het werk.
Zijn wel erg moe, voelen spieren die we normaal niet voelen.
Hieronder ff mijn eerste evaluatie:
Ik zelf vond het weer erg geslaagd. Waarbij het weer weer meewerkte. Sfeer was erg goed. Weinig klachten gehoord.
Vond het voetbal erg leuk en de hindernissenbaan (leuk parcoursje) ook erg geslaagd.
Heb wel door het opzetten van de hindernissenbaan (was erg tijdrovend) minder van de zondag meegemaakt.
Moet ik volgend jaar anders doen.
Vond het ook erg jammer dat ik zaterdag een half uur ben uitgelopen en gisteren gewoon 2 uur! Nog nooit gebeurd.
Moet ik volgend jaar ook weer beter op gaan zitten.
Ook een aantal vrijwilligers waren te vrijwillig bezig.
Moet ik volgend jaar ook veel meer op zitten.
Heb helaas veel te weinig met de (oude en zeker ook nieuwe) deelnemers kunnen praten/kennismaken.
Wil ik volgend jaar ook anders doen.
Ook jammer dat niet alle stallen zijn schoongemaakt (bv de stallen zonder tent eromheen). Koste me vanmorgen toch weer een paar uur mestruimen.
Moet ik ook veel beter op zitten (oa naambordjes).
Heb wel genoten van mijn B-proefje (zonder galop). Was erg leuk, maar als ik het ooit nog eens zou doen dan zou ik het bv in Grave doen.
Heb zeker genoten van de dagen, maar heb wel een aantal punten gesignaleerd die, voor mij, voor verbetering vatbaar waren..
Maar al bij al toch erg geslaagd.
Iedereen bedankt...
Michel
ps ik mis twee zwarte bodyprotectors. Weet iemand toevallig waar ze rondzwerven?