[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 08:22

Goeiemorgen,

Lekker met Patrick naar het bos geweest Marja.
Geweldig is het om toch om je beestje te zien opgroeien.

M_D_H zware opleiding maar wel weer super leuk begrijp ik.

Sabina moet haar bed in het weekend delen. :P

Yvonne ging het goed met de instructrice erop.
We kunnen gelukkig wel weer lekker allemaal rijden.

Ik dan even niet door mijn enkel.
Maar het gaat al zo goed dat ik er vrijdag weer op klim.
Als alles mee zit heb ik vanaf vandaag half 3 vrij ik hoop het zo. :D
Ga dan met een vriendin even naar de stad zijn moet even winkelen.
Bene r niet zo'n fanaat van.
Eigenlijk vind ik winkelen helemaal niet leuk.
Maar zelf wil ik een camera gaan kopen.
Dan kan ik ook weer is een foto bommetje plaatsen. :P

Bommeltje_

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:06

okee allemaal super bedankt voor het advies ;)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:19

hoi hoi allemaal

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:25

heej ;)

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:36

Hey hey....

nikkielvis : Sterkte met je enkel meid :(:)

Jaaaaah ik heb vanavond ook weer gereden...Heerlijk gewoon. Heb nu wel behoorlijk last van mijn rug maar ach.....

Wel even een domper: Toen ik thuis kwam trof ik mijn man scheldend aan de telefoon.
Wat blijkt? UPC heefty ons zonder reden afgesloten van de tv. Hun hebben steeds verkeerde nota `s voor diensten die wij niet hebben.
Mijn man heeft hier al tig keer om gebeld. Nou sluiten ze ons zomaar af omdat we januari na de zoveelste verkeerde factuur gezegd hebben regel eerst maar eens een goede factuur. feb is wel betaald.....ja we zijn dus kwaad nu. Hebben ze ook nog het lef om de telefoon zo op de hoorn te gooien :(
Ik had me op gtst verheugd vooral morgen...We volgen the mentalist wat vanavond extra spannend zou worden....Ben zooooooow pissed :(

Vrijburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:37

we hebben vanmorgen heerlijk met tomtom voor de wagen gereden !!
het was de 2de keer ,maar wat was hij braaf,of dat hij het al jaren doet !!!1haha
wat heb ik er van genoten....
nu maar hopen dat mn welshponnietje weer helemaal opknapt,kan ik daar weer marathonnetjes mee rijden,wat ontzettend gaaf is !!
(2 maanden geleden zware bronchites had,heeft toen voor 2 weken prednison gekregen maar de reactie op de medicijnen werd hij heel erg hoefbevangen....hij hoest nu nog een beetje maar hoop van de zomer weer te kunnen rijden)
het is niks als je paardje zo ziek is.....
maar ja,nu hebben we genoeg tijd om tomtom goed voor de kar te beleren !!
maar we hebben vanmorgen allebei,ik en tomtom,heerlijk genoten !!

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:54

Hé meiden!!
Weer even een paar dagen iets minder huiswerk en minder druk met andere dingen dus ik ben er weer even.
Heb even globaal bijgelezen.
En wat las ik....Diabelle ook aan dr Frank begonnen??!!! Hoe vind je het? Ook aan de shakes of hou je daar niet van.
Zelf ben ik wel aan de shakes. Normaal gesproken hou ik er echt helemaal niet van maar deze vind ik zowaar lekkerrrrrr!!!
Als mijn lijn knoppie eenmaal om is dan is ie ook echt om, nu is dus om(godzijdank), nadeel van om zijn is dat ik er dan op moet letten dat ik wel blijf eten. Sla heel makkelijk over, zeker als de kids bij papa zijn en manlief de hele week weg is.
Die shakes zijn voor mij dus echt een uitkomst, tussendoor een stukkie kaas, soms een paar suikervrije droppies en 's avonds smullen uit dat boek. Wat staan daar heerlijke dingen in zeg!!! Echt een aanrader!!
Dan nu het resultaat..........as maandag ben ik 4 weken bezig en ben nu opweg naar de -6kg. Niet slecht dus.
Nog (zéér)vele te gaan........

@Dianne; geenbijnabuurvrouwmeerenwehebbennieteensgemeet ;( .
Gaat er een wereld van rust voor je open? Jezelf geen dingen meer af hoeven vragen, alles is nu immers geregeld!!
Hoe was het dinsdag?

Weer mooie foto's van Patrick op het strand. Wordt nog eens een zeepaard :+

UPC :( .

Vandaag wat foto's gemaakt, zal eens kijken of ik ze er op krijg.
Effe geduld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:55

Claudia78 schreef:
Ier: Trainen was een drama vandaag. Toen ik de bak met hem in liep begon het al. Hij stoof overal heen. Neusgaten wijd open.
Alles was eng. Schrikken van zijn eigen schaduw of zo? :P Uiteindelijk ben ik er wel opgestapt maar de nieuwe enkele stijgbeugelriemen die ik er voor de winter had opgezet waren me op het kortste gaatje veel te lang nog (als ik op mijn tenen ging staan dan kon ik er nog net bij).
Dus rijden zat er niet in helaas :(

Vervelend dat je beugelriemen te lang waren. Had je er geen slag in kunnen doen?
Lekker druk paardje dus..
En tv afgesloten, balen!

Tomtom lekker voor de wagen! Gaaf!

Ik heb vanavond weer even gereden.
Eerste 25 minuten was drama drama. Ging in de andere bak rijden en die is met schemer en later donker + lichten heel eng.
Nek erop, oortjes naar voren en ik had gewoon niks te zeggen. Flink hyper ook vooral..
Maar na 25 minuutjes ging het knopje om en toen was ze heerlijk los en licht in de hand. Toen nog een kwartiertje heerlijk gereden (en gekletst onder 't rijden), dus alsnog met een heerlijk gevoel afgestapt! :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:02

Ik kom even een snor spammen :P

Afbeelding

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:07

Eerst Diva.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Ruby
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Lijken wel varkens he....
Laatst bijgewerkt door DIVA2 op 04-03-10 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:12

hihi lekkere moddervoetjes :D wel hele leuke beestjes !!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:15

modder varkentjes hihi

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:20

Haai,
Ik heb overdag geen internet momenteel, KPN is bezig met overzetten ...kortom duurd lang :-)
En ben savonds lichtelijk kapoet de laatste week. (volgens mij heb ik tegenwoordig een week nodig om bij te komen van een laat feestje en weinig slaap..ik word oud :( )
Ik heb dus nog niet bijgelezen, morgen zal ik op iedereen even reageren, ik heb nu geen zin meer. Kga zo mijn bedje opzoeken.

Gooya, ik herken heel veel in de reading en de karakter analyse van Roos.
Echt leuk om te doen, de reading is van februari 2008, hij was hier net geruind (wist ze niet had ik bewust verzwegen), dus dat ie ziek was geweest klopte idd, en dat ie stijf was achter hierdoor ook. Ook van het met hem praten, en het enthousiast doen en spelletjes doen, dat kon ze echt niet weten, maar het klopt allemaal.

Nou ga ik slapen hoor !!!
Trusten dames !

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 00:29

Hoi Hoi allemaal,

Even een berichtje van mij, heb het ernstig druk want moet nog ff een boekhouding klaarmaken.
Ik zal niet iedereen benoemen want ik heb erg vluchtig gelezen.

Diva, het bevalt mij heel erg goed, ik was vanochtend 6 dagen bezig en 2.5 kilo kwijt, het is ontzettend lekker dat boek. Als je je aanmeldt bij het internet krijg je een menu dat je niet gaat opkrijgen. :Y)

Ik ben eindelijk naar DiaBelle geweest en ik geloof dat zij het ook wel weer leuk vond om mij te zien. Ik dicht haar menselijke trekjes toe maar oke. Ze groeit echt als kool! Het is echt een lieve zachtaardige wollebol.
Ze verhaard alleen nog maar een beetje op haar kont, de rest zit nog goed vast maar ze heeft wel een megavacht zeg. Ze krijgt ook dikke manen zeg! Een gedeelte is een dubbele kam.

Het was in ieder geval heerlijk haar weer te zien na 2.5 week. Ik was heel de tijd vergeten dus manlief, Ja moet vandaag het bed delen. ;) , gebeld met de mededeling dat het al 18.30 was en dat hij maar iets voor de kids zou verzinnen om te eten. Wij zouden later wel eten en dan wel Dr. Frank verantwoord.

Nou sorry voor mijn super ego berichtje maar kon toch niet zonder jullie vanavond.

Welterusten allemaal en ik zal kijken of ik morgen even kan spammen met foto's
Heb trouwens nog hulp gehad van ene Serada. :D :D

Grz Sabina

KaiKarine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:14

Zooo weer helemaal bijgelezen!

Gisteren weer bij Kai geweest met een heerlijk zonnetje erbij. Hem uitgebreid gepoetst. Het is toch zo'n makkelijk en lief bolletje wol. Ik vind het heerlijk dat ik hem ook al vanaf zijn geboorte ken en dus weet hoe hij (meestal) reageert. Even wat geoefend met hoefjes, meelopen aan halster en wat grondwerkspel, toen was zijn concentratie weer op en kon hij weer lekker verder spelen met zijn paardenvriendjes.

Iedereen aan dr. Frank, ik denk er ook over:-)

Dit weekend nog maar stukje door het bos wandelen met Kai, als het nog zulk mooi weer is. Mijn zoontje Morris (van 2) is helemaal verliefd op Kai, roept keihard KAAAAAIIII als we aankomen en doet dan klak, klak met zijn tong. Dan pakt hij de borstels en wil gaan poetsen. Ik hou het altijd ERG goed in de gaten, maar Kai is ook dol op hem...

Wat zijn jullie weekendplannen?

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:21

KaiKarine schreef:
Wat zijn jullie weekendplannen?

Morgen naar school in Apeldoorn.
Zondag druk daggie: eerst Ruub en Diva verhuizen naar andere land, geiten en hun kids weer terug naar buiten(als het tenminste een paar dagen droog blijft), jaarling ophalen bij neeffie en shethengst ergens anders ophalen.
En dat allemaal vroeg op de dag, kunnen die twee nieuwe paardje nog even in het daglicht wennen aan hun nieuwe plekkie.
Mogen sowieso de zomer blijven, blijkt het niets te zijn dan gaan ze weer weg. We zien het wel, we hebben gras zat van de zomer en ze lopen niet in de weg.
Maar als iemand nog opzoek is naar een klein shet hengstje dan mag die zich nu ook melden :+

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:45

Wat een leuke foto's komen er voorbij!!
Moddervarkentjes hihi.

Claudia wat balen zeg dat je zomer afgesloten wordt.

Leonie overdags nog geen internet.

Sabina lekker naar Diabelle geweest

KK wat leuk dat je zoontje zo weg van Kai is en andersom

Diva een druk weekend dus.

Mmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:20

Wat een super leuke paardjes! :D

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:38

Hey :D

Wat een schitterende foto`s komen er weer voorbij zeg

Ier: Nee, met deze stijgbeugelriemen kan dat niet. Ik heb gisteren mijn oude stijgbeugelriemen er weer op gezet en gisteravond alsnog lekker kunnen rijden. Dit weekend maar even op zoek naar een gaatjes tang.
Zou welkoop o.i.d zo`n tang hebben?

Sabina en Irene: Succes met het dieten :Y) Mooi als je dan resultaat boekt he?

Lonan: Beetje bijgekomen? hahaha ik herken dat wel van dat ouder worden.
als je een jaar of 22 bent en je hoor iemand van begin 30 klagen dat ie merkt dat ie geen 20 meer is denk je nog van jeah right :P Maar eenmaal dan merk je het toch wel :o

Sabina: Is de boekhouding nog gelukt? En ook weer lekker naar Dia Belle geweest.

Karine weer lekker naar Kai geweest? Jaaa, ik herken dat van je zoontje wel. Nu word mijn dochtertje eind mei pas 2jaar maar dinsdag was ik met gurbe aan het trainen toen mijn man ineens onverwachts met haar langs kwam...Ve..rasssssingggg... Ze is ook helemaal gek van Gurbe. Gisteren ging ik naar Gurbe en wilde ze mee. het id nu Gurbe voor en Gurbe na.

Ja Marja, *zucht* de tv is nog steeds afgesloten :( En wij hebben niet eens wat fout gedaan.
UPC SUCKS!!!! Gelukkig konden we gtst via rtl gemist zien.

Het giet hier trouwens weer.. Was vanochtend nog mooi weer ;(

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:52

Allow! :)
Leuke foto's :) Ik vind het altijd leuk om hier te komen kijken of er weer nieuwe tussen staan. Niet goed voor school :P

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:55

Hallooow Lente :wave: Wel weer gaan leren he? :P ;)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:06

Hier is het lekker weer af en toe het zonnetje erbij.

Net lekker bij Patrick geweest, ff lekker bij m gezeten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:30

mensen...

ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggdddddddddddddddddddddddd :D

en ik ben zo blij (L)
ben net thuis gekomen...
en ben echt super moe... :D

gisteren was een vriendin van mij bij haar verzorgpaard (die staat naast gillian)
hield ze de telefoon bij zijn hoor...
dus ik hem roepen...
het schatje werd helemaal gek,
ze zij:
hij ging stuiterend door de box heen, werd helemaal wild...
hij hat gwn zijn oortjes naar voren en was volgens haar...
dus echt opzoek naar mij :D :D :D :D
zo lief (L)

diva, dan ben je morgen dus in mijn stadje ;)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:01

Gefeliciteerd!!!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:15

dankje (L)