Heb pas geleden in dit topic en op de site vermeld dat we niet meer met batches werken. Ik verstuur dus gewoon 1 keer in de maand DNA naar het lab Op welke dag ik dat in april precies ga doen, dat weet ik nog niet hoor
Jahoor dat kan Maar doe het dan als je wilt in een dichte envelop, net als dat je het zou opsturen eigenlijk. Dan kan ik het ook goed mee naar huis nemen
Had ik gelezen, maar vroeg me dus af welke dag dat ongeveer is, begin/einde van de maand? Ik wil vn Luna graag meezenden, maar moet nog trekken, loon krijgen, en nog even zoekactie starten of iemand Luna haar moeder herkent vn de foto die ik heb.
Ook DNA van Dutch, ben benieuwd of Legend en hij dezelfde vader zouden kunnen hebben...
Nou dat ligt helemaal aan wat er binnenkomt. Ik ga er geen vaste dag aan hangen. Ik ontvang soms 2 maanden niks en dan opeens heel veel. Stuur het gewoon op als het jou uitkomt en dan komt het goed
en dan de nederlandse vlag klikken Peet. Dan kun je onder kosten de DNA prijzen vinden en onder FAQ vind je de kleurentestkosten en het verhaal over het ICS.