Neuj, ik heb de normale fork er in zitten Nigel is niet zo breed op zijn schoft, meer erachter en lager (boommaatje 35, komtumaar ) Alhoewel ik op mijn Wintec de beenruimte (A-zit) heerlijk vind! Die is bij de Barefoot toch minder, zit je veel breder.
Puchje
Geplaatst: 01-12-09 21:36
Chanel_ schreef:
Vind Barefoots echt zo afgrijselijk Sorry mensen
Wacht maar tot je de mijne ziet. Oh nee, als jij hierheen komt, is de mijne al bij Ellen
Ravien
Geplaatst: 01-12-09 21:37
goeieavond,
Whis_Serada schreef:
Ravien alweer naar bed, jij moet toch wel uitgerust zijn als je altijd zo vroeg gaat hihihih Truste meid
uitgerust niet echt
ik gaat afsluiten moet bij mijn oma logeren Weltrusten Allemaal
Lucy_1
Geplaatst: 01-12-09 21:38
Ik zou nog wel eens op de Atlanta willen rijden.... Die wil ik nog wel eens uitproberen. Daar hoor je zo weinig over ook...
Janet.... Hyper voor morgen! Zal voor je duimen hoor! En wat een super nieuws dat je oom en zijn zus in aanmerking komen voor de niertransplantatie! Super zeg!
TK... Fijn zo'n baan in de buurt!
Succes nog voor degene die aan het solliciteren zijn!
Chanel een hyper paardje gehad! Gaaf hoor!
Waar blijven die doggiefoto's nou?
Denise een leuke franse cursusleraar gehad Wanneer wordt jouw pony nou gekeurd? Vind het echt een schatje om te zien!
Morgen heb ik weer cursus van die fransoos, then we see what 'appens when the system is over'eating and 'ow to 'andle...
Ik heb een Wintec 500 dressuur en daarvan is de A-vorm een voordeel en ik zit er netter in. BF Cheyenne zit ronder maar m'n benen zijn vrijer, tijdens lange stukken stap gaat m'n knie zeer doen als ik o m'n Wintec zit. Op m'n BF heb ik dat niet.
Ze ziet er goed uit, als je na gaat hoe ziek ze vorige winter was.
Lucy_1
Geplaatst: 01-12-09 21:45
Oh.... En de honden waren weer eens op stap geweest in het land.... Zo zag Loes eruit vanmiddag Normaal gesproken is ze blond!
Lucy_1
Geplaatst: 01-12-09 21:46
Ben benieuwd Denise Ze is ook veel allerter en vrolijker....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 01-12-09 21:47
OMG Loesje toch, volgens mij is dit wel een record van d'r
Eevee
Geplaatst: 01-12-09 21:49
Ooohhh leuke foto's!!! Prachtig Lucy
Nou ik begrijp dus uit alle commentaar dat ik in het begin een zere kont ga krijgen in me nieuwe zadel lekker dan......nou ja, dan moet ik maar extra vaak rijden
Djiezus, die Loes Zelden een hond gezien die zich zó vies had gemaakt!!!!!
Nee Eef, juist geen kontpijn, helemaal niet! Maar je zult wel moeite hebben met evenwicht, en je zult merken dat je je paard beter aanvoelt en andersom, dus echt goed op je ontspanning gaan letten Ik heb er echt goed op leren rijden, dat wel
Lucy_1
Geplaatst: 01-12-09 21:57
Nee hoor Leon.... Geeft niks.... Lutske had ook een heel ander karakter en uitstraling. Mis haar overigens ook nog steeds hoor. Maar ben ook heel blij met Jildou en ik vind haar ook geen standaard fries. Ze heeft iets koninklijks, maar ook iets heel warms als je bij haar bent. En dat gevoel bij haar vind ik fantastisch.
Voor een zere kont kan je overigens ook altijd nog een bontje bestellen hoor
Loes heeft daarna onder de koude waterstraal gestaan. Is gedouched en ziet er nu weer blond uit en ruikt weer heerlijk
Volgend fotobommetje van de veulens.....
Eevee
Geplaatst: 01-12-09 21:57
Ik ben echt heeeel benieuwd, het lijkt mij erg fijn rijden. Jullie zullen het wel horen
Ik ga nog even op de bank relaxen, voordat ik naar me bedje ga. Morgen weer vroeg op....