Grit schreef:Zit die op bokt????
Ja, want dat verhaal heb ik van zijn profiel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niamh en Puck kende ik al en reageerde ik hier op
Ik hou niet van in herhaling vallen 

de snoepjes verleider (ey hoe denk je dat hij mij aan de haak heeft geslagen
). Neh hoor John die heeft gewoon iets met paarden in fluisteren en omkopen daar is hij goed in. Hij heeft ooit Amber van Katingka hier op bokt ingefluitserd dat ze toch echt voor premie verhoging moest gaan en haar langs de kant flink toe gejuigd en idd weer met spandoek en ja hoor madam kreeg een mooie eerste premie.
.
, hier hangt alleen een sproeier ergens aan de muur als mijn wasmachine gedraaid heeft loopt het vuile water door de badkamer heen en is het altijd smerig hier is volgens mij sinds 1900 niets verbouwd.

die hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat de paarden daar op gaan staan die zijn zich allang lam geschrokken van de kleur.

ellieellende schreef:Ik vind het t-shirt met de grote E veeeeel mooier! hihihihihi
Puck en ik zijn via de PB lekker aan het roddelen.... over een bepaalde ruiter die zijn tinker heeft ingereden met 3 terwijl hij zelf 30 kilo te zwaar is, beweert dat hij en zijn tinker beste vrienden zijn, en onder vriendschap verstaat dat je je tinker in zijn eerste jaar onder het zadel zo bang van je moet maken door hem heul veul te meppen met een springzweep! gruwel de gruwel....

nou hopelijk helpt de therapie en rust!
wij zagen hem toen beessie net 1 jr was of zo al met zadel en hoofdstel in de weer Ja dat was alleen om te wennen
en dan rondjagen
maar hij heeft toen zelf ook wel wat klappen terugontvangen
helaas heeft paardje niet gewonnen

en vond die ene met die ontzettend grote brede Tink gewoon M startte officieel wel een complimentje waard
), maar bij de pony's
(of helemaal niet
)