pallieter onder het zadel en al zo braaf! Vind het top dat je hem de zomer wel weer de tijd geeft annique. Denk dat je je paardje wel goed genoeg kent over wat hij aan kan.
De Jack russel van mijn schoonzus is weg. Hij was bij iemand om een teefje te dekken, en is daar weg gelopen. Hij is verdwenen in een plaatsje tussen Lemmer en Balk. Dus als iemand toevallig in die omgeving woont, of iemand kent. Hij heet Diesel, is bijna helemaal wit. 1 helft van zijn koppie is zwart en zijn oren zijn zwart.
snowdon
Geplaatst: 20-05-09 09:13
Pradaatje schreef:
Jullie gaan zo snel ! Ga vanmiddag eerst is bijlezen!
Eerst maar eens goed je verjaardag vieren zo te zien! Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Biancaa
Geplaatst: 20-05-09 09:17
Goedemorgen allemaal!!
Feliii joyce met je verjaardag!
Nou zijn jullie erop voorbereid, sorryyyy Leon hou je ogen maar dicht...
men neme een moeder: en een vader:
en men krijgt: Een zooitje ongeregeld!
Waarvan 2 poesjes:
en 2 katers: (die kleine rotdingen liggen ook niet stil ook )
1 katertje is gewoon rood:
En de ander rood gemarmerd:
Het eerste poesje (eergister dus geboren) wil altijd bovenop liggen en is helemaal gekleurd, ook voetjes:
Het 2e poesje (gister geboren) heeft nog iets meer rood erin en heeft witte voetjes (helaas haast niet te zien, zie rechterhoekje haar voetje):
Ze ligt altijd graag onderop:
Onee dit is weer diegene die altijd bovenop wil, snappen jullie hem nog
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 20-05-09 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Aahw.. Bianca, wat een schatjes zeg! Wel apart dat er een dag tussen de andere 2 zit.. Zag ook nog ergens terug een hele mooie trouwjurk voorbij komen!
Verder ben ik alles een beetje kwijt, lees wel zo een beetje mee.. Maar dat was het dan ook..
wat ik apart vindt, is dat er inderdaad een dag tussen zit maar ook dat ze precies hetzelfde neerlegt als de dag ervoor. Ze heeft gewoon een herhaling gemaakt Welke poes kan nou in de herhaling vallen hihihihi
Trea
Geplaatst: 20-05-09 09:26
Joyce van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
Bianca aparte poes en kittens
Verder helaas nog niet veel bij gelezen, druk druk druk.
Marleen een nieuwe fiets en stoere Mirthe met Mees op buitenrit geweest! Even toekijken en dan kan jij het ook!
Ik ben dus gisteren in het ziekenhuis geweest! Het viel me reuze mee! ik kwam daar om 3 uur en zou om 4 uur geholpen worden. Ik was er net een kwartier toen gezeged werd dat ik al naar beneden mocht!! Geen tijd voor zenuwen dus! Daar een infuus geprikt, pijnstillers gekregen en een slaapmiddel! Vanaf toen weet ik even niks meer. Werd weer wakker op zaal en toen zat Johan al naast me!! Super dus! Gisteravond nog wel misselijk en duizelig en nu nog wat duizelig maar verder voel ik me prima!! Nu dus weer wachten op de uitslag....
ga er vandaag maar weer eens een productief dagje van maken Paarden wassen, eens kijken hoe ver ik kom. Hopelijk helpt het de kleine mannen ook wat bij het verharen
wat een muts die merrie van jou, heeft je vannacht goed opgehouden dus. Hopelijk laat het niet te lang meer op zich wachten en word er een gezonde mooie beeb geboren. Spannend hoor!
Toch wel bijzonder dat je zo ieder jaar weer bij leert van jouw merries!
Nathalie83
Geplaatst: 20-05-09 12:49
Gefeliciteerd Joyce Hele fijne dag!!
Hondje weggelopen.. Das ook best banketstaaf trouwens.. Leen je je hond uit, raken ze 'm kwijt.. Ik zou echt heeeel pissig zijn!
TV nog geen beeb, wel weinig slaap.. Ik hoop voor je dat ze je niet te lang laat wachten..
Vet schattig Bianca!!! Vooral die katertjes vind k lief
Hier nogsteeds niks te melden... Les met Athosja ging vandaag niet door Lesgeefster kon niet.. Maar ga nu vrijdag rijden ipv vandaag.. zometeen ff hoofdstel in de olie zetten voor Athos en dan naar verjaardag van vaders..
grid
Geplaatst: 20-05-09 12:49
* kruipt ff om hoekje om Joyce te feliciteren*
GEFELICITEERD JOYCE YAH 18
*kruipt weer weg, want heeft nog geen tijd om te reageren *
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor Mallow, ik zou het ook zeker niet met elk paard op deze manier doen elk paard is weer anders
Mooie kittens gezien gefeliciteerd bianca!
Joyce gefeliciteerd met haar verjaardag
Mirthe die super braaf was,s toer hoor!
Boncho gelukkig is het meegevallen nu maar wachten op de uitslag!
Vanochtend lekker himyar gereden, hij was weer erg braaf kan elke keer weer genieten van hem als hij zich keurig gedraagd daarna even pal gepoetst en met hem gespeeld vind hij geweldig