He bah, toch flink rotnieuws. Je zei het Zaterdag al. Echt balen zeg! Arme Chayenne, sterkte voor haar (en jullie) de komende dagen!
Het stomme is dat ik toen over dr linkerknie had, wat al wel vaker gebeurd is... en wijzelf nog wel goed kregen iedere keer... Het is nu voor het eerst het andere been en dan gelijk zo heftig Zag er ook heel anders uit, leek meer alsof er een zenuw klem zat oid.
Ik maak me trouwens een beetje zorgen om Rom. Ze zou namelijk eerst met ons mee naar de keuring, heb 4 maart voor het laatst een pm van haar gehad. Dat ze misschien mee ging. Daarna heb ik nog 2 pm-en gestuurd, maar niets op terug gehad...
Subliem staat op t kwijtgeraakte kaartje, dus die komen van de week.. Daar staan ook nog sectie B vanaf Woody op en dan Sectie C.. Ik ben nu bij de 5 jarigen, Meadows Selwyn.. En dan moet ik nog een stukje van de 3 jarigen vanaf Bas en dan de 4 jarigen nog..
Scheelt een hoop hoor.. Ik zat de hele tijd zo te klooien met het licht, dat veranderde constand.. Echt balen.. Maar ja, ik vind dat mijn HTK-cameratje goed zijn best heeft gedaan naast al die toeters..