Meisje weet niet beter.... Leon en ik hebben die lui op de keuring gezien... weet nog dat we elkaar toen aanstoten en erg verdrietig werden ook over de fysieke toestand van de merrie...
Chanel_
Geplaatst: 09-01-10 23:52
snowdon schreef:
Terwijl ik het ook niet wist maar links doorgestuurd kreeg van die roddeltantes hier hahahahahhahaa
Vandaag ook kom ik vanmiddag bij de winkel zitten er twee staffords aan een paal vast. Mensen zijn lekker op hun gemak boodschappen aan het doen, beesjes stierven het af van de kou. Toen ik net op me scooty weg wilde gaan kwamen ze uit de winkel. Teefje stond op en was voor haar doen iets te mager. De reu had gewoon van angst zijn staart tussen ze benen. Echt triest, maar ik was te moe om er wat van te zeggen( wat ik meestal dus gewoon doe)
Weetje Leon normaal wel, maar ik weet niet hoe deze twee zouden reageren op mijn vriendelijke behandeling. En dan gaat ik met een staffie toch niet uitproberen whahahah
En als ik die bolle Ties hier dan ziet liggen, in/op me kop/schoot. Onder de deken in bed whahhahaha nou dan ben ik gelukkig dat ik haar baasje ben
ik heb nog ergens zo'n paardendeken liggen maar dan voor een hond.... Dodge neemt lekker zijn tijd om een plekkie te zoeken voor zijn drolletje, en nu ben ik m kwijt, dus denk dat ie mijn bed al aan het voorverwarmen is....
Zo denk ik ook vaak hoor, die beesten hier treffen het maar. Hoe vaak zullen dieren het niet slechter hebben.
Daarom is het ook zo moeilijk met Ouke. Ik kan hem niet zo laten staan,voor mijn gevoel dan. Dan heb ik liever dat hij naar iemand gaat die hem zijn aandacht kan geven en er lekker mee bezig kan zijn. En hij heeft t niet slecht hoor staat super verzorgt!
hooglanders zijn geweldig, vooral als ze half jong zijn, niet meer piepjong maar zo half. dan vinden ze zichzelf zo stoer maar stelt het nog niets voor.
heb echt respect voor leon, die "kent" zo'n beetje elke tinkerhengst, super gaaf!
in de veulen hengstigheid dekken zou ik niet zo snel doen, die is toch wel een beetje bedoelt om het lichaam schoon te maken. maar iedereen heeft daar zo zn eigen mening over je hebt ook merries die alleen makkelijk drachtig worden juist in die hengstigheid.
een merrie veulent, niets werpen bevallen of baren
ki heeft zeker zo zn voordelen, enige wat je niet hebt is de sprong zelf, en daar komen ook wel wat hormonen bij kijken, lijkt me ook niet onbelangrijk dat moment. maar aan ki zitten wel veel meer voordelen. er zijn erg veel merries vuil enz. en met ki heb je daar wel veel minder kans op omdat er gewoon weg minder in de merrie komt.
als avelyn nu al groot genoeg zou zijn om mama te worden zou ik haar door Atli laten dekken, de papa van Odinn wordt vast een heel lelijk veulen en is dus maar goed dat ik haar niet ga laten dekken
@ Resilover: ligt er aan waar in Alphen en waar in Lisse. Voor mij is het echt niet ver, De N207 een stukkie doorrijden als je de A4 overbent.. Als het rustig is op de weg, dan ben ik met nog geen 10 minuten bij de A4..
Heb trouwens een nieuwe avatar gemaakt.. Deed wel pijn, want voor het eerst staat Toots er niet meer bij
Laatst bijgewerkt door DianneM op 10-01-10 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 00:04
Whis_Serada schreef:
Ja ik snap ook niet dat je met deze tempraturen je hond op je gemak vast zet aan een paal om te winkelen
ik ben dan ook nog eens als de dood dat ze dodge stelen, hij is zo vriendelijk tegen iedereen. Dus hij zit nooit aan een paaltje, alleen als ik ga wandelen en sigaretten halen bij de benzinepomp, dan mag ie niet naarbinnen
ik heb n vreetbui en jullie raden nooooooit wat ik aan het snoepen/eten ben
DianneM
Geplaatst: 10-01-10 00:05
chocola
Boncho
Geplaatst: 10-01-10 00:05
Australia!!!! Die is inderdaad zielig ja !! Maar wel een mooie film. Ik was vanmiddag aan het warm worden op de bank na de fotoshoot en wat aan het zappen toen ik langs rtl 4 kwam en daar Virginia's run was. Nog nooit van gehoord maar wel een leuke paardenfilm. Niet echt een super verhaal maar wel lekker om bij te hangen op de bank!
Kruising tinker x ijslander ben wel benieuwd wat daar uit komt dan!
Duik nu lekker mn bed in. Morgen slaap ik uit en ga ik nog eens en nog eens alle foto's die vandaag gemaakt zijn bekijken !