Ik ben aan het nadenken over het nieuwe topic. Moet wel helemaal tof worden natuurlijk
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 01-12-09 21:23
Janet aan het hyperen
Heb hier een pan soep op het vuur staan, heb nog honger. Ga toch maar geen House kijken, aflevering heb ik al gezien, eens kijken of Floor Faber leuk is.
Eevee
Geplaatst: 01-12-09 21:25
Goed nieuws Janet enne kijk uit dat je niet teveel stuitert......straks breek je wat en kan je morgen niet
Ik stuiter ook.......want kreeg net een mail dat mijn nieuwe zadel op de post is gegaan ben zoooooo benieuwd hoe hij rijd....
puchje, nu al aan het nadenken, dat is lekker op tijd hihi... Hopelijk zijn we niet te snel bij die 500 hoor, anders krijg ik het nog druk Of kom je met iets super moois
Ik ga jullie alweer verlaten deze avond.. heb het koud, ga lekker douche en kruip achter de tv.. lekker een avondje niks...
Ja, klopt Denise. En zeker bij die Drytexen, die zijn toch al wat stugger. Maar écht... na een tijd zijn ze naar jouw billen zijn het paards rug gevormd en dan zitten ze heerlijk !!
ik heb er ook eentje.. de Arizona (western model), rijd op alle paarden heerlijk, maar op Ravien kan ik er niet op zitten... balen... Ik wiebel alle kanten op... Zal het over een tijdje weer eens proberen, als het boomzadel niet meer past (door dracht..)
Irritant is dat Petra, hier eens gehad met dure spullen die absoluut niet bij de buren bezorgd mochten worden. Veel groter kon het niet op de doos geschreven worden en nog kon ik heel de flat afzoeken. En dan ook geen briefje in de bus op welk nummer ze bezorgd hebben.