Mij maakt het niet uit welk weekend maar in die periode moet ik minimaal 2 maanden tevoren vrij vragen dus hoop dat het snel zeker is wat de datum wordt.
Leuk dat je zelf gaat starten met Silas.
M_D_H
Geplaatst: 06-06-10 22:12
ik heb liever een week eerder of later heb de 18de namelijk een clinic van christa laarakkers met gil en dan zou ik moeten kiezen... iets wat ik pertinent niet kan
De dagen van 18 en 19 staan toch al vast?? Dus die dagen kan je dan zo en zo inplannen Coydog. Het is volgens mij enkel de vraag of de vrijdagavond er ook bij komt Verbeter me als ik het mis het Michel??
M_D_H
Geplaatst: 06-06-10 22:17
ja kan... maar dan moet ik dat arme dier zo heen en weer slepen aan de andere kant... lijkt me wel super leuk om het verschil te zien zeg maar... voor de clinic, en na de clinic met het geleerde zeg maar
Poosje81
Geplaatst: 06-06-10 22:18
[quote="silas"]nee ik start L2 want hij is ook L2. dus we kunnen samen doorstromen..
[quote]
Je moet zelfs L2 starten
18&19 september staan idd al vast, ik stem ook voor 17 september erbij
19 september, (onze trouwdag) ga ik dus niet vergeten haha.
Je mag het jasje nog even lenen hoor liek, ik pas hem toch nog lang niet, en voorlopig nog niet nodig. hoop dat ie je nog meer geluk gaat brengen.
MelanieB
Geplaatst: 06-06-10 22:55
silas schreef:
kunnen we geen petitie tekenen.... ik stem ook voor 17 september
* jullie gaan snel, bokken via mobiel houd dat niet zo bij *
En dan hangen jullie wel ff die live camera op he zoals Michel zei Ik wil meegenieten vanuit amerika Camera op de bakrand aangesloten Livestream, hoppa
Ik heb nog wel wat wedstrijden staan hoor, maar het is Angelique d'r paard en ik vind dat zij lekker met hem moet rijden, dat dat voorop staat. Wat ik daarnaast wel of niet met hem kan doen zal de tijd uitwijzen...
Tuurlijk komt de 17 erbij. Michel vind het zelf ook veel te leuk om het maar 2 dagen te doen. Hij kan ons niet missen he. Ik heb er ook al zin in. Al wordt het voor ons een mega druk weekend. Ik rij mee in de L1 met Daily M1 tom Z1 baggio Leo rijd mee in de L2 myrthe waarschijnlijk. M1 met baggio
Hihi succes met ons inplannen Alvast michel. Rekening houdend met wisselen van ruiter en hoofdstel en nog wat losrijden.
Nou, verlof is aangevraagd, nu hopen dat het goedgekeurd wordt. Ben er nog niet aan uit wie van de 2 ik mee ga nemen. Weet iemand een adres waar je een goeie auto kan huren voor een weekend?