ben weer bezig met het spuiten van de onderdelen van de colt
vanmorgen is alles goed gegaan
ook met de paardjes chuk ga ik binnenkort ook spotten met de drense paarden 4 daagse

het vertrek is bij ons op stal dus ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook met de paardjes 

rom zwaar lesje zal het dan worden ...
zou graag een keer aan zoiets meedoen
maar kan 30 september niet
is zowiezo al behoorlijk druk voor mij is september en oktober
maar 14 oktober probeer ik wel te komen met Say
dressuur en springen dan en misschien nog met rit mee
ben weer weg 
Het was hartsikke rustig en daarbij op kwam ook nog dat we niet moesten balansen ( normaal de hele diepvriescel + vleeskoeling reken daar totaal maar 1,5 uur voor
) Dus zaten we maar een beetje te flierenfluiten
Goed genomen!
. Ga me maar eens goed orienteren

, Haha en wit was ie zeker, hoe krijgt ze het toch voor elkaar?
ben benieuwd.

En dat is zelfs nog een understatement.
Eeh... Jamaar, we kunnen niet zoveel, mogen we de ballon opvouwen en meenemen? Ik zeg, ja ik kan ni veel anders dan ja zeggen e?
... Joah... Begint die vent erover dat dien met die propeller niet bij hem hoorde. Kan me niks bommen, jullie horen bij elkaar, en je legt het maar uit tegen hem dat ik daar absoluut niet van gediend bent. En dan maakt hij nog de briljante opmerking : Ja, maar dr is toch niks gebeurd? Nee, nu niet. 
(met een driedubbel zware moker)

, misschien dat ze nu wel hun hersens gebruiken als ze besluiten in iemands land neer de ploffen. 

*kijken* (hij zweefde toen nl boven de suikerbieten) Weer gaan volgen, en toen zag ik dat ie weer optrok (dus lekker lawaai, dus paarden al
) en richting het stoppelland ging. Omdat Dewi steeds meer stond te flippen, en Ellie door de draad wilde, heb ik haar in de paddock gedaan erbij. Zelf erbij om te kalmeren enzo...