Ik ben _furieus_
En dat is zelfs nog een understatement.
Komt er een of andere klöotzak met z'n ballonnetje op ons erf. Enfin. Dat valt dan nog wel te overleven, na wat armgebaren kregen ze gelukkig het briljante inzicht om iets verder weg te gaan landen. Paarden wel over de zeik maar viel mee. Komt er daarna zo'n mannetje met een propellor en zo'n stel vleugels. Geen idee hoe die dingen heten. Gaat die ********* vervloekte klöotzak over de bloemkolen vliegen (dat is dus nog geen 10 meter van mijn paddock af) geeft gas en gaat rondjes draaien. Ik zit te zwaaien dat ie een eind moet oprotten, en dat doet ie pas na heel wat signalen. Ondertussen de paarden natuurlijk hélemaal over de zeik.
Enfin, loop ik over het land om verhaal te halen. Heel gediscussieer, op een gegeven moment vraag ik. En vind je dat normaal é? Zomaar ongevraagd op iemands land te landen, terwijl de beesten over de zeik raken? .... Joah... Wat zei je?!
Eeh... Jamaar, we kunnen niet zoveel, mogen we de ballon opvouwen en meenemen? Ik zeg, ja ik kan ni veel anders dan ja zeggen e?
... Joah... Begint die vent erover dat dien met die propeller niet bij hem hoorde. Kan me niks bommen, jullie horen bij elkaar, en je legt het maar uit tegen hem dat ik daar absoluut niet van gediend bent. En dan maakt hij nog de briljante opmerking : Ja, maar dr is toch niks gebeurd? Nee, nu niet. 
(met een driedubbel zware moker)
Enfin, ik terug lopen over het land om de paarden te kalmeren. Tsjakka. Dewi door de draad. Toen zat ze natuurlijk vast... Gelukkig kon ze zich nog lostrekken, maar dr is een paal ontworteld en de isolatoren zijn allemaal kaduuk. Pfff... Paarden blijven nog een hele tijd over de zeik, niks mee te beginnen.