inderdaad dat zeg ik de manier waarop.
en ja als iemand in onze auto spring die van binnen spik en span is ja dan doe ik dat wel. maar ik ben echt een pricipe mens
Biggels heeft vorige week bv een hond geschopt, echt de eigenschuld van de hond, hij liep op de openbare weg, had al tig rondjes om Biggels heen gerend en geblafd en Biggels was het zat en gaf en flinke mep.
wij zijn wel naar de eigenaren gegaan om het even uit te leggen, onze verondschulde gingen aan bieden, (al konden wij er niets aan doen verder) en aanbieden mocht de hond naar de dierenarts moeten dat wij de kosten zouden vergoeden, maar die mensen zijden zelf ook al direct, ja ook onze eigenschuld, had hij maar niet los moeten lopen zonder bergelijding, het gebeurde gewoon op de openbare weg dus jullie kunnen er niets aan doen.
Maar hadden wij nu heel anders naar die mensen toe gestapt of andersom, dan had het verhaal heel anders kunnen gaan,
maar ik vind dus wel als je dieren is van een ander versmeren vernielen of wat dan ook, je zonder mokken gewoon de kosten moet vergoeden, en gelukkig dekt de wa verzekering dat gewoon.