Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en gezondheid is ook belangrijk!

Veel plezier bij Figje. En ook nog met poppetje 101. Je moet het maar weten van die etenscombinaties zo slecht zijn. 
Beter dat hij dat bakje dus weer omkrijgt. Jammer dat ze met dat scheerapparaat zo moeilijk moesten doen. Dan idd beter een nieuwe 

maar opzich had ik niet te klagen. We hebben veel voltes gereden. Op de rechterhand bleef ze mooi constant met haar koppie, ook als ik aandraafde. Linksom komt ze gelijk een stuk omhoog. Wel jammer maar goed daar kunnen we aan werken
Galop ging helemaal lekker. Een uur gereden en daarna afgezadeld en lekker op stal gezet. De stalbaas had juist kuilgras uitgedeeld dus ze kon lekker smikkelen.
desillies schreef:Citaat:Wat zouden de meiden en ik graag meegaan op de rit, misschien moeten we hier er ook nog maar gauw 1 organiseren in het kuinderbos.
prop je paarden in een vrachtwagen klim erin met de meiden en kom lekker hierheen.
paarden in een ruime schone boz en jullie slapen gezellig bij mij.
irish lady en EllyG passen wel op je spulletje thuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed idee hè

ja dan moet je wel even stoppen toch? Cheveyo schreef:Annick, Nou ik kreeg tranen in mijn ogen bij de muziek die samenviel met de draf van Damian! Die zweepslagen klonken alleen wel als vuurwerk ofzoiets. Hij is mooi wit hoor!! Heb je die muziek nog???
Boya schreef:Weer niemand hier in de buurt. Flettie jij woont dan bij Daphne (Sherwood) om de hoek
, mooie paarden zat bij jou dus!
Jammer genoeg hebben we het allebei te druk om regelmatig een bakkie te doen 
Bij zn nieuwe huisje natuurlijk!

) heen, na heel wat aanmoedigen ook de ommekeer terug. En toen verdomde ze het. Toen met twee eggen nog een ommekeer gedaan, en daarna was er niks meer mee te beginnen. Uiteindelijk hebben mijn pa en broer het afgemaakt door samen voor 1 eg te gaan staan… Ik blijf daaraan moeten denken als iemand het over slepen heeft met een paard…

Heb het lekker druk gehad vandaag, alles wat af moest zijn is gebeurd, nu kan ik weer aan mijn eigen verslag en opdracht voor het bedrijf werken

Hoe gaat het met je hengstjes? Hoe heten ze ook alweer? Die van Glen heette eerst toch Roderick?
haha
snowdon schreef:yarka, ik had dus echt niet verwacht dat Cody van Shampoo Boy was eerlijk gezegdHoe gaat het met je hengstjes? Hoe heten ze ook alweer? Die van Glen heette eerst toch Roderick?