okay, dit is de laatste keer dat ik hier reageer helaas wegens dat ik genegeerd word. als mensen Wiske of Maddy willen volgen, kijk op FB onder: Mukiwa's Irish Cobs en ik heb hier op bokt een kraamstal topic gemakt van wiske
Ik heb even teruggebladerd, maar ik denk dat je het echt te persoonlijk aantrekt. Jammer. Ik zie vooral veel algemene opmerkingen van "ow wat een leuke foto's en leuke tinkers weer" en een enkele keer een persoonlijke reactie op iemand. Als je het zoals jij nu doet zou bekijken, zouden heel veel mensen zich genegeerd voelen denk ik. Zonde. Dit topic is vooral om je foto's te delen en daar KIJKEN mensen vooral naar en genieten er van neem ik aan, anders kom je niet in dit topic. Ik zelf reageer ook weinig, want niet echt iets nuttigs te melden vaak. En vind het ook onzinnig om bij elke foto hetzelfde neer te zetten als ieder ander of zoals bij elke foto. Het is dan ook geen kletstopic, waar men wel verwacht dat reacties gewaardeerd zullen worden.
Tinkermuts
Geplaatst: 26-10-16 22:44
Ook ik heb even wat terug gebladerd maar dan vooral jouw reacties in dit topic. Ik zie dan dat jij in de laatste aantal berichten werkelijk op niemand reageert alleen je eigen foto,s neerknalt. Sorry maar de pot vetwijt de ketel. Ik probeer wel altijd te reageren op foto,s ve ander omdat ik dat leuk vind en het ook leuk vind reacties terug te krijgen. Ik zie wel wat mensen die foto's posten maat nooit iets naar een ander reageren...die laat ik dan ook links liggen. Maar ga me daar verder niet druk om maken. Zonde van m'n energie. En om ff ontopic te blijven...
Jammer dat je er zo over denkt oniekje ..... Maar daar is deze topic niet voor maar meer om van iedereen Tinker te genieten toch.... Ik krijg ook niet altijd reacties en vind dat niet erg.. Geniet van al die mooie foto,s...Dus BAM weer eentje van Murrie.... Gewoon omdat ik hem tegek,gaaf,mooi,knap,schattig,leuk,lief maar vooral omdat ik zoooooo van hem geniet en dat laat deze foto echt zien.... En ook niet onbelangrijk hij geniet...zie hem dan de knappert... Zo ga weer verder genieten van jullie foto,s..
Hier cay met zijn grote liefde sietske. Onafscheidelijk
Caily
Geplaatst: 27-10-16 00:14
Grinnik... Volgens mij heb ik geregeld laten blijken dat ik Whiske, Maddy (en jou) leuk vindt, maar omdat ik eens mijn mening en ongenoegen heb ge-uit ben jij mij gaan negeren. Als ik jouw posts selecteer reageer jij hier zelden tot nooit op iemand, dus hoezo dit wilde verwijt?! Een betere wereld begint echt bij jezelf... Los daarvan, veel mensen kennen elkaar hier al jarenlang van keuringen en meetings etc., dan zijn jij en ik enkel "bokkers", dat reageert echt anders. So be it. Topic is toch om van prachtige platen van elkaars bonte goud te genieten?!
Beter laat dan nooit, ik wil stalnijmegen en karuna toch nog even sterkte wensen, wat een verlies
Flynn met een BM van mijn bijna-buurvrouw, heel tof! Nu nog een hoofdstel
Kashmir goedgekeurd, gefeliciteerd! Niet meer dan terecht lijkt mij! Phoenix is ook erg leuk!
Larry
Dax staat ook echt op elke foto goed op he
Misha en Muiron braaf voor de kar
Die eerste merrie(?) spreekt mij aan chimello!
Goh _Clocloken_ ik moest even goed kijken of dit niet een merrie was die tijdje terug te koop stond van een bokker, maar nee, er zit toch iets verschil in. Was een vosbonte 2-jarige ook. Toevallig.
Cay lijkt (is?) wel klein zo
Hier zo vreselijk aan het genieten Al bijna een jaar is mijn ooit zo kleine verzorgveulen echt van mij. Inmiddels al 7 jaar oud, en wat hebben we al een hoop leuke dingen gedaan! Vooral kilometers maken, heel veel kilometers maken. Haar karakter mag dan wel niet "typisch Tinker" zijn, ze past perfect bij wat mij ligt! 850 kilometer al gereden in 2016, zouden we de 1000 gaan halen dit jaar?! De meeste kilometers zijn gemaakt rond en door recreatiemeer Blauwestad; onze prachtige achtertuin
Niet allerminst dat ik zo kan genieten omdat ik weet dat lieve Caily elders het vreselijk goed heeft, en ik zo vaak langs mag komen als ik zou willen
En omdat ik thuis Caily haar knappe dochter heb om heel veel kusjes van te krijgen
mexz
Geplaatst: 27-10-16 00:39
Haha ja dat is de manier waarop de foto is genomen denk ik. Caydo is een stukkie groter dan siets.
wauw wat een heerlijke rijfotos trouwens!
Allienda
Geplaatst: 27-10-16 03:41
Na 100x proberen is het nu eindelijk gelukt!
Mam helpt me altijd super goed met de paarden en nu had ik maandag een super leuke foto gemaakt van haar met Indezz en Devin
Fijn dat je zoveel plezier heb met je paardje lotte. Cay ziet er goed uit. Altijd zo fijn om hem ff te zien. Cay is denk ik wel over de 1.60 inmiddels toch mexz? Alienda, gave foto met mams. Wauw die stoere murrie, hij is ook geweldig. Dax doet idd best goed op papier haha. op pad met m'n twee beste vriendjes