dan ga ik er even niets meer over zeggen...........* kippenvel Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bel de va even dat ze het naar jou mailen dan?
lekker in je eendje (hihihi) in de bak...
vraag me af hoe ik ooit door de bossen heen heb kunnen komen met zo weinig vaardigheden
Ach, ik zit op les om het te leren toch? Deze les ging om 'goed zitten'. En dat is nog niet zo makkelijk. Voordeel is dat ik vanavond wel voel dat ik kuiten heb, nooit geweten.... Hakken naar beneden, tenen naar binnen, knieeen aan het zadel en kuiten aan het paard. Been op de juiste plaats: schouders, heup, hak... Rechtop, schouders niet mee laten bewegen, voor je kijken, vingers niet gestrekt maar vuisten maken en een dakje van je duim. En als ik daar aangeland ben, heb ik mijn benen weer opgetrokken en loopt het beste paard van stal weer van de hoefslag. Persoonlijke doorbraak; d'r ging van alles fout, maar ik vond het niet erg. Ben niet eens boos op mezelf geworden
en heb heeeeerlijk gereden!

, Karlijn is ook dan ook voor haar , hihi )

. Ik moest zelfs enkele keren voorop. Was een trekker met oplegger met een soort van balen erin en wapperend canvas ervoor, waar ook nog eens een heftrruck de balen aan het prikken was. En dit al op 2,5 van ons vandaan. Ze keek alleen verder geen krimp terwijl de haf al imgedraaid was en 10 meter terug stond