Hier regent het al klein half uurtje .... Wou eigenlijk even gaan kijken met paard voor beetje wedstrijd ervaring op doen maare denk dat ik lekker binnen blijf.
Sylke heb ik gezien vlgs mij Ik was met die baby die vroeg waar je je vlekken hebt gelaten Om 15u was de prijsuitreiking, ik zit vol spanning te wachten op de uitslag, ik vond Myrddin het echt onwijs goed doen, maar anderen ook
ja jou heb ik gezien leuk, vond het erg goed gaan voor de eerste keer, was best zenuwachtig in het begin, maar daarna niet. ben zelfs eerste (van de drie )
Dressuur ging wel goed, 1e proefje 176 punten 2e proefje 197 Dus dat waren de 2 winstpunten die ik wou, ben nu echt L1 startgerechtigd
Springen was **... Vond de bak ook echt gewoon gevaarlijk om in te springen Inspringen ging goed, maar in het parcour sleepte ze met haar achterbeen, heel veel balken, en ben eraf gevallen (reageerde niet op mijn been om af te zetten..) 2e parcour niet gedaan, ze liep half kreupel Was verdrietig en boos tegelijk, Bonny sprong toch, terwijl ie pijn had ('s ochtends geen last van, ik denk dat het even te veel was weer) Waarom stopt ze nou niet, of erlangs, ofzo Maar nee, ze moet gewoon springen, Bah, de gedachte dat ik gewoon doorsprong in het parcour... en ze gaat gewoon mee
leuke tink heb je Melanie, vond het ook maar eng, die modder bak. gelukkig is er niemand uit gegleden, vond het wel heel leuk om te zien, al die tinkers.
ik moest gewoon in Stap door de bochten Maar ik voelde na de 1e hindernis dat er al wat was, ze springt normaal veel anders :/ Morgen maar weer de Fysio bellen voor Bonny
Hai ben ook net terug, sterre staat weer lekker op stal. Heb verschillende gezien en vind Bonny leuk springen, ondanks dat het in de ring minder ging. Maar ja wat wil je met al die modder !
ik was met wjerbo 3e bij dressuur met 181 punten en 2e bij springen. was erg lastig... zat in de 2e rubriek en oen waren er al heel wat combi's geweest, dus t was behoorlijk glad. maar al met al was t een super dag;)
Melanie jammer idd misschien nog teveel ... en blubberig ...
We vertrokken met zon maar idd toen we daar waren regelmatig buien met af en toe wat droger niet helemaal doorweekt maar dus wel goed nat geworden
Ben benieuwd naar je foto's Teuntje zal er wel niet charmant op staan 1ste proef ging niet helemaal lekker zelfs weer keer verkeerde galop en dat komt normaal echt NOOIT meer voor uiteindelijk nog 179 voor gekregen (maaruh had dan liever paar punten lager gehad dan zo nét niet )
2e proef ging beter, maar nog niet súper ze werd wat moe en 1 hoek bak super mul Maar deze Jury gaf behoorlijke punten en kreeg er dus 200 dus toch de 2 puntjes gehaald waar ik op hoopte
Marloes 2e
en Noortje de 1ste puntjes binnen
LIEKATCHU GEFELICITEERD en nu vaker op wedstrijd gaan hè
en DRAAAKJE ook GEFELICITEERD
Laatst bijgewerkt door grid op 30-03-08 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt
ben nu pas thuis Gelukkig was het onder mijn pluutje wel te houden, maar wat een regen zeg, bah!! Gelukkig scheen in de ochtend nog de zon! Ik geloof dat ik iedereen wel zo'n beetje op de foto heb.. Heeft me wel een hele dag geen eten en drinken gekost, want er was niet veel pauze tussendoor hihi! Net even ingehaald bij de Mac... Nu ben ik wel even een paar uur zoet met foto's overladen..
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde winstpunten!
En Bonnie, ging inderdaad niet lekker, maar het was ook echt mega diep op sommige stukken!! Heb je nog pijn? Want je maakte toch een aardige smakker En Bonnie hobbelde leuk naar mij toe hihi, daarna naar de organisatie/uitgang.. Hij is wel heeeeel gaaf met zijn felblauwe oog in dat zwart!!
Marcelino en Wjerbo vond ik ook een gave combinatie! Ontzettend stoer paard!! Wat gebeurde er met springen eigenlijk met je zadel?
Geen pauze gehad was idd constant wat te doen vond dat wel leuk zo was het toch lekker gezellig druk maar jij dus in moeten halen bij Mac en nu pas thuis
Ben benieuwd naar foto's was ook nog ene Karenfotografie ben ook benieuwd wat die op foto heeft gezet
Zal jou foto's dan morgen of zo wel zien want nu bankhangen
nee,met mij is niets aan de hand, hooguit blauw plekje Maar ik wou graag de 2e keer, maar de gezondheid van Bonny gaat voor, want ze sprong zo slecht, bij de 1e hindernis voelde het al niet goed, aangezien ze op oxers zowat nooit eenn balk afgooit Ik denk dat ik morgen even de Fysio bel, even voor de zekerheid
Ja, bonny hobbelde zo verder Ze wou wel springen, maar het lukte niet lekker.
Ben benieuwd naar je foto's, ben je niet zeiknat geregend?
Edit: Ben benieuwd of die Karin dan mijn val op de foto heeft