Fokdoel ?? Het vormen van een 4-span Tinkers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Tsja.. je hebt 3 totaal verschillende merries
Suelza schreef:Ik ga in 2008 voor Namelus R op een Marlon merrie
snowdon schreef:Suelza schreef:Ik ga in 2008 voor Namelus R op een Marlon merrie
Tinkers?![]()
Suelza 
(wat een zeikerd ben ik toch he)
Misschien dat je voor Romy dezelfde hengst kan gebruiken als die je bij Sissi gaat gebruiken, is wle leuk om half broertjes/zusjes te hebben lijkt mij(of het moet niet kunnen vanwege familiebanden uiteraard). Verder zou ik voor Romy in ieder geval een hengst kiezen die veel sok doorgeeft, ik vind dat deze erg weinig aanwezig zijn bij Romy. Verder een mooie compacte hengst, zoals Meadows Selwyn, Silas, Djenges (waarom worden deze 2 altijd samen genoemd
), Taffy, Ryan van de Gorterstraat en Collin.
Biancaa schreef:Silas, Djenges (waarom worden deze 2 altijd samen genoemd)
Het goede nieuws: toch allebei een 1e premie dus als je het over kwaliteit hebt kun je Djenges en Silas wel in 1 zin noemen denk ik 

Maar kwamen dan ook tegelijk ten tonele zullen we maar zeggen en vallen beiden in de smaak. 
ik wilde alleen even de nuance maken
)
dus daar heb ik nu geen rekening mee gehouden
Het goede nieuws: toch allebei een 1e premie dus als je het over kwaliteit hebt kun je Djenges en Silas wel in 1 zin noemen denk ik 
[/quote]

ik heb hem wel tijdens de hengstenshow gezien, maar in eigen omgeving is toch anders vind ik....

)maar ook hier zeg ik: kijk eens naar de hengst Silas