van zeg maar dat dorp waar ik woon?
Dat veulen is volgens mij nog heel jong.Janet, Jorieke en Alice, welkom!

TK, ik zou zelf mijn twijfels hebben of hij wel rastypisch genoeg zou zijn... Wat is de andere helft van zijn kruising eigenlijk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van zeg maar dat dorp waar ik woon?
Dat veulen is volgens mij nog heel jong.

Hij moest heel nodig naar de wc, en reed langs mijn huis op weg naar de volgende boer. En hij kwam natuurlijk een ijsje halen. Vind het altijs zo leuk als hij in zon grote trekker komt aan rijden. Helemaal trots ben ik dan
, waarom weet ik niet. Klinkt eigelijk best dom, maarja
. 

Twas maar een grapje.. Je zit wel gauw op de kast hoor!
Veulen is dan nog echt heel jong geloof ik. Maximaal 2 of 3 weken. Ik wens je iig veel succes 
Zo was het hier vanmiddag ook de zoete inval. Eerst buurman om aan de combine te kuisen, toen de loonwerker om iets te vragen, toen de teelt-adviseur om iets aan buurman te vragen, toen de zoon van buurman om fiets van pa terug te brengen en beetje te kijken

timokyana schreef:oei leon,maak me niet blij he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou ze graag terug willen vinden,alles heb ik er voor over
Klopt ze is een vegelin von claerbergen van mollema toen die tijd.
Ken je ze?
Niet al te groot.. zal eens thuis navragen
Kan natuurlijk zijn dat die dochter van hun merrie ook zelf drachtig was dit jaar, maar waar die dan staat?

, maar vond het zo'n scheet )

Maya schreef:Janet, leuk!Zo was het hier vanmiddag ook de zoete inval. Eerst buurman om aan de combine te kuisen, toen de loonwerker om iets te vragen, toen de teelt-adviseur om iets aan buurman te vragen, toen de zoon van buurman om fiets van pa terug te brengen en beetje te kijken
![]()