Nuage schreef:Valt nu iedereen stil?
Nee, ben aan het bekijken wanneer ik Keeva bij je kan brengen
Zal vanavond proberen "bij te taxeren" !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nuage schreef:Valt nu iedereen stil?
flettie schreef:Nuage schreef:Valt nu iedereen stil?
Iedereen is onder de indruk van jouw taxatie en die twee veulens van je
Als ik weer tijd te over heb zal ik ook weer eens bijwerken.
Nuage schreef:Whahahahahahahhaa![]()
Ik kan deze week wel hoor, ze is welkom![]()

moet me toch ook weer eens (lang) zetten voor het taxeren...en dan plaats ik mijn andere paardjkes er ook weer eens bij...
*
Symmetrisch dus
Vind het wel grappig om te zien, maar voor mezelf te wit!

momo_lover schreef:Geisha -> 1500 (als je weet of ze homo is voor bont komt er al wat bij)
veelzijdig, mooi getekend, prima leeftijd 3250
mooie papa en mama met mooie predikaten, opnieuw vind ik hem moeilijk taxeren, ben benieuwd hoe hij zal uitgroeien. Ik hou het bij een veilig bedrag: 2000
5500
bekende papa en supermooie mama, zelf ook een belofte kleine 3000
2500
volgens mij eentje met potentiaal
en ze spreekt me ook niet aan 2250
als het moet, kom ik ze ook ophalen hoor
past het morgen? Alleen jammer van haar voorkeur voor zwart (zoals bij Tinkerbell
)
5000
Van die bereden foto’s vond ik haar echt heeeel erg mooi J) ik plak er nu even grofweg zo’n 3750 op, ik kijk na de keuring wel of ik dat aanpas 
en ze zegt me ook verder niet zo veel 2000
)
veel e luxe ... 2000
3500
maar ik probeer wat objectief te wezen... succesvol in de sport, goed doorgereden, is heel bekend en gewild, pffffff pakweg 6000 en dan zit ik vér onder de prijs en dat weet ik ook, maar als niet liefhebber zou ik er dus zelfs geen 6000 voor geven...grr zit in dubio 

jong, maar een fantastisch karakter
6000 (denk ook wel meer hoor,n maar vind dit echt moeilijk zo, hengsten taxeren... uiteindelijk is de doelgroep bij verkoop ook een stuk kleiner...)
3200
mooie afstamming, moeder en vader hebben elkaar volgens mij mooi aangevuld
alleen die stokmaat
reuzen willen jullie allemaal volgens mij
2800 hij zit ook qua leeftijd overal zo tussenin he
)
veelzijdig en goed karakter 3500
jaarling = moeilijk te taxeren, 2200
veelzijdig, wel groot! 4000 en zeker opwaarts!
(internet viel daarnet uit en kon gaan zoeken
)
leuk kleurtje
hij lijkt erg lief 2250
3000
maat vind ik dan weer een nadeel
2000 jammer dat er geen ICSpapier bij zit
kleurtje vind ik mooi! Vooral op die eerste foto 3250
vind haar wel een erg leuke merrie, jammer dat ze toch al redelijke leeftijd bereikt heeft en niet drachtig is geworden. Ik kleef er geen prijs op, sorry, ik heb echt geen idee wat dit paard waard zou kunnen zijn, maar ik vind haar dus wél prachtig 

2000
de enige luxe tink waar ik geld voor zou neertellen
4000
veelzijdig, mooie leeftijd 3500
ik ben niet zo weg van vosbont, maar vind hem wel leuk, mooie bouw, leuk koppie en leuke aftekeningen 2250
Bomproof, schitterend karakter, mooie bouw, manen, sokken, 1ste premie, blauwe ogen moeilijk...4000
leuk veulie, fijn karakter, gebit
, 1ste premie, mooie mama 2000 verder ook geen ggk papa
wie is zn mams? Hij komt me zo bekend voor
Ook zijn naam... leuk beesje
(is hij nog van Yvonne Gerritsen geweest
)
2800
die oren
grote maat, ben benieuwd naar haar op de keuring
3000
erg jammer dat hij nog niet ggk is!! 3500
Veelzijdig 2800
1800
Veelzijdig 3000
Leuke aftekeningen 1000
2600
maar weet niet, er is iets wat me stoort, maar kan er de vinger niet opleggen
Zwaar en compact gebouwd, zwaar beenwerk en kort in de rug op deze foto, croupe kan ik niet beoordelen vanaf deze pic
denk dat ie wel een vrij zwaar hoofd gaat krijgen, sokken mochten meer zijn voor dit type beenwerk nu al. Al met al een héél mooi veulen, ben erg benieuwd hoe die uitgroeit en of ik dan beter ga kunnen zeggen wat het dan precies is wat me stoort, of dat het misschien aan deze foto ligt. Lijkt me wel een kereltje 
sommigen zijn dus door mij echt onder hun marktwaarde getaxeerd en andere dan weer mijlenver erboven