[TI] 27 augustes tinkermach in drunen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: 27 augustes tinkermach in drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:29

Wauw, gefeliciteerd Leon!!!
Mooie trotse foto Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 16:49

Zo we zijn weer thuis, het was een vermoeide dag.
Leuk maar vermoeid, zoals ik al verwachte bakte viane er niets van en waren we ook strak laatste met dressuur met 172 punten, ben ik nog goed vanaf gekomen, ik had zelf nog minder verwacht,

Het springen heb ik niet afgemaakt ik vond de ring te glad en viane ook, ik ga dan geen risico`s lopen met een drachtige merrie. Het was dan ook onze eerste keer samen dus volgende keer beter,

Iris heeft het goed gedaan met dressuur en vond haar dan wat laag gepunt maar ja niets aan te doen, ze was 5de met 183 punten dus toch heel netjes. Lonan was ook echt heel braaf.
Ook het springen heeft Iris niet afgemaakt Lonan vond alles schijnbaar eng en weigerde steeds, het omweerde en Iris besloot te stoppen wat ik een wijs besluit vind als het niet gaat. ongelukken krijgen is niet de bedoeling.

Ik vond het dan ook stom dat er op het gras gesprongen werd maar ja het is niet anders.

Ringsteken ging met Iris best aardig terug weg vond ze het leukst lekker hardt sjeesen.

al met al best een gezellige dag het weer met ups en douwns even te paard en al in de tent geschuild, dat was heel gezellig.

Paarden staan lekker te smullen op stal en ik ga nu lekker relaxen op de bank ik ben echt op en mijn armen helemaal.

Oja Supertje leuk je eens in het echt ontmoet te hebben.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:01

ook wij zijn weer heelhuids thuis aangekomen,mijn foto's komen straks,eerst eten maken (zucht......) Haha!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:05

Oh wat ziet dat er leuk uit! Heelrijk dagje tinkeren lijtk me.. Gefeliciteerd Leon met je prijs! Goed gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:14

Zo, ik ook weer thuis.. Haha!..
Springen was echt lomp bij mij.. Scheve mond..
Majaa, niks aan te doen.. Lonan vnod het eng..
En als ik dan ook nog gezeik ga krijgen dat ik maar n andere hindernis moet nemen.. Tong uitsteken..
Wat hij sprong sprong hij ZO hoog.. Dat ik er bijna naast lag.. Haha!

Fotos komen straks, eerst even heeeeerlijk douche! Clown..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:17

Go jij! Go jij! OK dan! Leon nogmaals GEFELICITEERD !! Je had ook een heerlijk beheerst galopje met t ringsteken Cool Dromen
en gaaf Cool om te zien hoe Snow (en jij) veel beter in jullie hum waren zonder zadel *LOL* en ook leuk om al t geruis langs de kant te horen toen je zonder zadel wilde Haha! en vervolgens waren ze vol verbazing Wow! OK dan! ... jammer van dat ene balkje ...

en zowaar Snow ook weer vlot de trailer op OK dan! --> hoe ging de terugreis verder ...

Heb Iris met dressuur helaas gemist ... jammer dat ze naar je gevoel wat laag gepunt is (helaas vaak zo bij 1ste starter Scheve mond) en jammer dat Lonan met springen niet wilde --> misschien voelde ie ook dat t glad was en vertrouwde t niet ?!

De ene tinker net ervoor sprong echt alsof t niet glad was Nerd , toch apart hoe de ene wel glijd en de andere er totaal niet op reageerd ...

Vond het ook behoorlijk korte bochtjes (zeker voor tinkers Nagelbijten / Gniffelen of mag ik dat zo niet zeggen Bloos Say zou t denk ik ook niet gehaald hebben Nagelbijten / Gniffelen)

En met Viane volgende keer weer beter Knipoog vond t vanaf de kant nog niet zo beroerd hoor, maar in Made was t wel een totaal een ander gezicht Ja --> 4 foto's trouwens Haha!

en idd ook erg leuk om Supertje (en verzorgster) en Jordy eens real life in aktie te zien Ja

Des --> heb je Tommies springfoto gezien Cool

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:44

Ook weer thuis, en een hartstikke leuke dag gehad! OK dan!
Ik ben ook heel trots op Jordy, hij heeft zich super gedragen, ondanks dat hij zeker aan het begin van de dag echt bang was met rijden. Het liep echt letterlijk dun langs zijn benen Clown
Bij de proeven het advies van mijn instructrice maar eens opgevolgd, en dat hielp wel. Jordy heel erg zelf laten lopen, niet teveel vragen als hij bang is en als hij heel kijkerig is laten kijken en niet vasthouden. Het ging naar mijn idee niet erg netjes, maar hij was wel braaf. Toch nog (tot mijn verbazing) een 2e plaats met 193 punten.
Lisette heeft het super gedaan met springen, die was 1e. Eén weigering in het oefenrondje door een foutje van Liset, 2e ronde ging helemaal super Lachen Al vond ze het jammer dat de wendingen zo kort waren, ze kon namelijk niet lekker gas geven vond ze Clown
Het gras was inderdaad voor een hoop paarden erg glad, Jordy had er gelukkig geen last van, die was nog steeds bij wijze van spreken op een dubbeltje te draaien.
Ringsteken was erg leuk om te doen, maar de stok was volgens Jordy levensgevaarlijk..... van de ringen schrok hij een beetje, die rinkelen om de stok, maar het allerengste was toch wel dat de ringen van de stok af gehaald werden Verward De 1e keer had degene die de ringen aanpakte hem nog net vast aan de teugels, Jordy dacht er even tussenuit te naaien. De terugweg vond hij steeds erg leuk, niet in galop, Jordy wilde zo hard mogelijk draven....

Ook erg leuk om de andere bokkers die er waren eens te ontmoeten! En ik ben flieft Clown Op Lonan, wat een geweldig ding is dat zeg Haha!

Snowdon (en Leon natuurlijk) is met ons meegelift, ik moet zeggen dat het een erg aparte ervaring is om Snowdon achterin de trailer te hebben Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:49

Ik vond dat Tommie het allemaal echt onwijs leuk en goed deed trouwens! Vond het erg leuk om hem in actie te zien Ja

Jordy is ook echt een scheetje, tegenpooltje van Snowdon in veel dingen overigens Haha! Wel een leuk duo zo samen Knipoog Op de trailer klikte het ook goed.

De terugreis was ongeveer hetzelfde als de heenreis, grid... bij elke bocht verliest hij zijn balans. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen de achterbalk er onderweg uit te krijgen....

Jammer dat Lonan minder punten dan verwacht had... en Viane juist meer als verwacht. Viane zat wel lekker, lekker brede meid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:53

snowdon schreef:
Jammer dat Lonan minder punten dan verwacht had... en Viane juist meer als verwacht. Viane zat wel lekker, lekker brede meid Haha!

Snowdon zat ook lekker.. OK dan!
Veel minder hobbelig als Lonan.. Clown
Haha! Clown

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 18:08

http://www.mijnalbum.nl/Album=KSUQKDTW

Hier de foto`s gemaakt door ludie met de camera van Iris, zitten van mij erg slechten tussen maar ook nog best wel leuken,
En van Lonan zitten er zeker mooien tussen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:11

dobbel schreef:

Hier de foto`s gemaakt door ludie met de camera van Iris, zitten van mij erg slechten tussen maar ook nog best wel leuken,

geen van springen en ringsteken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:12

Bonte schreef:
dobbel schreef:

geen van springen en ringsteken??

Alsof we veel gesprongen hadden Haha!..
Maar nee, want digi van mij is ZO sloom Tong uitsteken
Had een wegwerpcamera, niet gebruikt..
Aangezien we alleen even geoefend hebben, verder niet..
Ringsteken ook geen foto's, wel filmpje. Maar die is niet echt duidelijk en kort..

( viewtopic.php?f=10&t=645241&start=0&st=0&sk=t&sd=a )

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:14

Samy@bokt heeft allemaal foto's van het springen en ringsteken gemaakt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:13

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:15

Laatst bijgewerkt door desillies op 27-08-06 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:19

grid schreef:
en idd ook erg leuk om Supertje (en verzorgster) en Jordy eens real life in aktie te zien Ja

Die verzorgster was ik Clown

Ik was 1e met het springen met Jordy. Ben heel trots op mezelf en Jordy. Mijn doel bereikt, want ik wilde hem iig rond krijgen. En dat is zeker gelukt Haha!

Het was ook leuk om allemaal bokkers te zien. Ik weet alleen niet wie wie nou allemaal was Haha! Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:20

Jullie deden t super, Lisette! Wat peace of cake voor Jordy! Clown

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:21

Liesjuh schreef:
Het was ook leuk om allemaal bokkers te zien. Ik weet alleen niet wie wie nou allemaal was Haha! Clown

Mij ken je toch wel Knipoog
Volgens mij moet je ook even je onderschrift aanpassen. Het is al 12 augustus geweest Knipoog

Jannekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:22

Wat een regen.... Was wel leuk, al die vlekken en al dat haar Tong uitsteken

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:26

Bonte schreef:
Mij ken je toch wel Knipoog
Volgens mij moet je ook even je onderschrift aanpassen. Het is al 12 augustus geweest Knipoog

Jaa weet ik, ben beetje lui Tong uitsteken

En jaahaa jou ken ik nu wel Haha!
Vanaf de eerste keuring al.
En Leon ook dan.
Maar verder...??

Maar Leon, wij hadden eigenlijk best 80cm kunnen doen. Zo glad was het toch ook weer niet.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:28

ik heb mijn verslag op mijn weblog staan.....
lees daar dan hoef ik niet alles te kopieren,da's met de foto's erbij best lastig namelijk Haha!
http://tinkertommie.web-log.nl/

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:37

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:38

plaats morgen mijn fotos wel

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:39

Jannekeee schreef:
Wat een regen.... Was wel leuk, al die vlekken en al dat haar Tong uitsteken

Jij was daar als toeschouwer?

Lies, ja op zich qua gladheid had dat best gekund, achteraf gezien. Maar ik nam liever t zeker voor t onzekere en gewoon ff n standje lager dan.
En zowel Liesje als Supertje hebben een verouderd onderschrift dus Tong uitsteken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:07

Bloos Lies ik was je naam ff kwijt vandaar verzorgster ...

Ik was die met die witte paraplu Clown (die ik overal in de grond stak)

Supertje t geheel zag er vanaf de kant dus heel relaxed uit Ja dus die punten mochten best *LOL*
en hint Knipoog Haha! --> Jullie staan trouwens nog niet in het topic Tinkers in de sport met Jordy ...

Snow Ach gut staanblijven nog moeilijk ... en zelfs buis los Bloos! ... MAAR wel in 1 x erop OK dan!

Ga nu ff foto's kijken Cheese!