Mooie trotse foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..
..
..
..
om te zien hoe Snow (en jij) veel beter in jullie hum waren zonder zadel
en ook leuk om al t geruis langs de kant te horen toen je zonder zadel wilde
en vervolgens waren ze vol verbazing
) en jammer dat Lonan met springen niet wilde --> misschien voelde ie ook dat t glad was en vertrouwde t niet ?!
, toch apart hoe de ene wel glijd en de andere er totaal niet op reageerd ...
of mag ik dat zo niet zeggen
Say zou t denk ik ook niet gehaald hebben
)
vond t vanaf de kant nog niet zo beroerd hoor, maar in Made was t wel een totaal een ander gezicht
--> 4 foto's trouwens

Al vond ze het jammer dat de wendingen zo kort waren, ze kon namelijk niet lekker gas geven vond ze
De 1e keer had degene die de ringen aanpakte hem nog net vast aan de teugels, Jordy dacht er even tussenuit te naaien. De terugweg vond hij steeds erg leuk, niet in galop, Jordy wilde zo hard mogelijk draven....
Op Lonan, wat een geweldig ding is dat zeg

Wel een leuk duo zo samen
Op de trailer klikte het ook goed.
snowdon schreef:Jammer dat Lonan minder punten dan verwacht had... en Viane juist meer als verwacht. Viane zat wel lekker, lekker brede meid

dobbel schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=KSUQKDTW
Hier de foto`s gemaakt door ludie met de camera van Iris, zitten van mij erg slechten tussen maar ook nog best wel leuken,
En van Lonan zitten er zeker mooien tussen.
Bonte schreef:dobbel schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=KSUQKDTW
Hier de foto`s gemaakt door ludie met de camera van Iris, zitten van mij erg slechten tussen maar ook nog best wel leuken,
En van Lonan zitten er zeker mooien tussen.
geen van springen en ringsteken??
..

grid schreef:en idd ook erg leuk om Supertje (en verzorgster) en Jordy eens real life in aktie te zien![]()

Liesjuh schreef:Het was ook leuk om allemaal bokkers te zien. Ik weet alleen niet wie wie nou allemaal was![]()
Bonte schreef:Mij ken je toch wel![]()
Volgens mij moet je ook even je onderschrift aanpassen. Het is al 12 augustus geweest

desillies schreef:
Jannekeee schreef:Wat een regen.... Was wel leuk, al die vlekken en al dat haar
Lies ik was je naam ff kwijt vandaar verzorgster ...
(die ik overal in de grond stak)
dus die punten mochten best 
--> Jullie staan trouwens nog niet in het topic Tinkers in de sport met Jordy ...
staanblijven nog moeilijk ... en zelfs buis los
... MAAR wel in 1 x erop