Denk niet dat ze daarmee akkoord gaan, zal wel meer een geintje zijn.
Ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, zet je je paard voor 2000 euro te koop, gaan ze 350 bieden ofzo.. lekker flauw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) is ze eind mei gedekt, en Kaylen is half april geboren (was te vroeg). Toch vond ik dat een mooie tijd.
Cayusejuhh schreef:frenia schreef:op kapaza belgie staat Geronimo ook te koop, laatst met max bod van 500€, ben net even gaan kijken en nu is max bod €1400..... tja mischien is dat gewoon niet serieus. want vind het wel erg weinig eerlijk gezegd
irish_lady schreef:
Ik vind het nog veeel te veel, rare zwarte pony!
*proest*
fjordkootje schreef:http://home.planet.nl/~heijk129/Gerrit2.mpg Deze bedoel je, irish_lady? Ik zie er niets raars aan..... behalve dat er wat meer vlees op mag komen.
" kan je nog makkelijk terug zonder dat je een laat veulen krijgt.
frenia schreef:Ik kan moeilijk vroeger laten dekken dan dan Tinkerbell bevalt he![]()

Mazzel-meid schreef:Ik vind het van de ene kant wel jammer dat we Shak niet hebben laten dekken nadat ze Kaylen gehad heeft. Schijnbaar zijn ze dan erg vruchtbaar? Maar van de andere kant heeft Shak best veel geleden met zo'n dreumes aan de voet
Mariska_28 schreef:Overo: Wit steekt eigenlijk nooit de rug over, en lijkt van onder tegen het paard aan gespat te zijn.
Tobiano: Wit steekt minimaal 1x de rug over. Bij een minimale tobiano kan dus bijvoorbeeld alleen de staart en een klein plukje erboven wit zijn.
, word een beetje druk in de buik
]