Ziet er ook een mooie tinker uit!!! Jammer dat de foto's in je profiel het niet doen, wie is de papa van het "veulen"?
die van mij bedoel je?de vader van Dana haar veulen (Luna) is Brave-Heart of the sandy road ranch!Luna:Vader Brave-Heart:
Mooie tinker,zover als ik kan zien, Heb je nog meerdere foto's van hem ? PS:Quinzy trouwens ook een hele mooie tinker !
Nog een foto van mijn tinker.Lucky Luke is nu 6jr. Ik was in september in Belgie op een draf en renbaan. Dat vond hij geweldig.
Soe heej kom k ff met toeval op dit forum Dan kunnen deze 4 lieverds niet onder uit komen hier komen ze danTosina 8 jarige merriePrisco 12 jarige ruinDjimm 8 jarige ruinM.J.Navarro 1,8 jaar oude hengsthttp://www.mijnalbum.nl/Foto=8MALEQJC
Na al die mooie tinkers gezien te hebben, stel ik jullie nu voor aan mijn Tosca:Lekker op de wei Rennen in de sneeuw!Saampjes met mij
ik vind het echt zo geweldig al die tinkers bekijken op bokt echt super ga zo door klik maar weg met die webcams!!!!een genot voor het oog is het gr jaimy
snowdon schreef:twist schreef:echt super ga zo door klik maar weg met die webcams!!!!webcams???haha je let ook op alles he foutje moet kunnen hihi
En hier is Blue onze praktish witte merrieEn haar zoon Nolan met vriendje BlackIk hoop dat ze er op staan,want dat mislukt nog wel eens.Trouwens aan iedereen complimenten voor jullie mooie tinkers.
En natuurlijk kan Rover hier niet ontbreken Mijn allercoolste foto: tijdens het ringsteken Rover vorig jaar winter:Ringsteken vorige zomer:
spekkig zonder te willen beledigen lonnie ann wat leuk om gillian eens te zien, dat gebeurd te weinig! mooie meid is ze!